سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استانداری خراسان رضوی، دستگاه برتر استانی در حوزه ی اقامه نماز

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۶۵۷۰
با حضور قائم مقام شورای اقامه ی نماز استانداری خراسان رضوی، جلسه ی شورای اقامه ی نماز استان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد صادق براتی در این جلسه اظهار داشت: در ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز استان، استانداری به عنوان یکی از  دستگاه های برتر در حوزه ی اقامه ی نماز انتخاب شده است.

وی با تشریح فعالیت های صورت گرفته از سوی شورا در شش ماهه ی نخست سال جاری، گفت: تاکنون اقدامات موثری برای ارتقا فرهنگ اقامه ی نماز به صورت جماعت، در استانداری و فرمانداری های تابعه صورت گرفته است.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی از مدیران ستادی و فرمانداری ها خواست تا با حساسیت بیشتری این موضوع را دنبال کنند و تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شود تا از تداخل زمان برگزاری جلسات کاری با وقت اقامه ی نماز جلوگیری شود. 

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن علوی امام جماعت استانداری نیز با استناد به کلام پیامبر اعظم (ص) مبنی بر اهمیت اقامه ی نماز اول وقت، گفت: در عین حال ادای این فریضه نباید در روند پاسخگویی به مراجعان و ارباب رجوع لطمه وارد کند.

وی توجه به رعایت حق الناس و تکریم از مردم که برای رفع امور اداری خود به دستگاه های اجرایی مراجعه کرده اند را ضروری دانست.

 از متولیان موضوع خواست که برنامه های لازم معمول نمایند تا با کوتاه کردن زمان برگزاری نماز به خواسته های ارباب رجوع و مراجعین که حق الناس می باشد نیز توجه و عنایت لازم بعمل آید.

همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت مسجد استانداری و نمازخانه های فرمانداری ها ارائه شد و جهت رفع نواقص و کمبود های موجود بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 

نظر شما