سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

در سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری صورت گرفت؛

برگزاری ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ری

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۵۰۷۵۶۰
ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ری در سالن خدمت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  سید ناصر موسوی معاون امورفنی و عمرانی فرماندار شهرستان ری گفت: شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ری را یکی از موفق ترین ستادهای استان است و این ستاد در شهرستان ری همواره در ارزیابی ماهانه ستاد مدیریت بحران استان تهران، رتبه عالی را کسب کرده است.

وی به وظایف شرح ستاد پرداخت و گفت:این ستاد در شهرستان ری علاوه بر این که باید به کارها و وظایف معمول و تعریف شده خویش بپردازد، مسائلی همچون واقع شدن روی گسل، سرازیر شدن پسآب تهران به سوی ری و خطرات ناشی از آن، وجود محورهای مواصلاتی پر تردد و مواردی از این دست باعث شده است که حساسیت کاری این ستاد بسیار بالا رود.

موسوی با بیان این که در این جلسه نیز سعی شد با دقت مسائل و مشکلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد، در مورد مهمترین مصوبات این جلسه گفت: متعهد شدن شهردای کهریزک برای دیواره سازی رودخانه کن (اسماعیل آباد) از محل اعتبارات عمرانی سال 96، بازنگری و به روز رسانی بانک اطلاعات ستاد مدیرت بحران توسط ادارات و سازمان ها و ارسال آن به فرمانداری، تهیه لیست مدارس فرسوده توسط آموزش و پرورش های ناحیه یک و دو بخش فشافویه و کهریزک و ارسال به فرمانداری، پیگیری فرمانداری از اداره نوسازی مدارس برای رسیدگی به مشکلات مدارس فرسوده و پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان برای گرفتن اعتبارات برای بافت های فرسوده، از جمله مهمترین مصوبات ششمین جلسه این شورا بود.

 

نظر شما