به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با مکاتبات فراوانی که با دادگاه عالی ورزش انجام دادیم، خوشبختانه خطر کسر امتیاز بابت پرونده ژوزه برطرف شد.
قرمزهای تهران برای مسابقات لیگ هفدهم آماده می شوند.