سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

در واکنش به اتفاقات رخ داده؛

پرسپولیسی‌ها تهدید کردند!

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۹۶۸
جاعلین لوگو و سوءاستفاده کنندگان از برند باشگاه پرسپولیس مورد تعقیب و پیگیری حقوقی و کیفری قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته از تولیدکنندگان محصولات البسه تقلبی که از لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون اخذ مجوزهای لازم روی پوشاک مختلف استفاده می‌کنند، شکایت کیفری و حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی تقدیم می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لوگو و برند پرسپولیس جزء دارایی‌های معنوی باشگاه است که استفاده غیر مجاز از آن سبب عدم کسب درآمد برای باشگاه و همچنین از بین رفتن حقوق باشگاه و تامین کننده رسمی البسه یعنی شرکت جوما خواهد بود.  در همین راستا از هواداران محترم درخواست می‌شود برای حمایت از باشگاه خود محصولات اصلی را خریداری نمایند.

نظر شما