به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رقابتهای ووشو قهرمانی جهان عصر امروز سه شنبه با برگزاری رقابتهای دوئلین یا همان مبارزه نمایشی پیگیری شد و تیم مردان ایران که طلای دوره قبل را در اختیار داشت، با ترکیب نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی با امتیاز ۹/۶۱ روی سکوی نخست ایستاد و طلای دوره قبل خود را تکرار کرد.
در این بخش تیم کره جنوبی با امتیاز ۹.۴۸ نقره گرفت و اوکراین با امتیاز ۹.۴۷ به نشان برنز رسید.