سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

اعتراضی به پنالتی‌ها نداشتیم چون تصمیم داور درست بود؛

دایی: بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/ از هواداران استقلال تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۵:۲۸
کد خبر: ۷۷۱۳۴۶
سرمربی تیم سایپا تهران از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دایی بعد از پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: از بازیکنانم باید تشکر ویژه کنم امروز به خودم افتخار کردم که با چنین مردانی کار می‌کنم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و بازیکنانم نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی کنند. به نظرم ۵-۶ دقیقه اول بازی را بد شروع کردیم و توپ در اختیار بازیکنان استقلال بود و بعد از آن ما تسلط بر بازی داشتیم ولی گل اول را روی پنالتی خوردیم و فشار آوردیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

دایی گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن خیلی خوب کار کردند و می توانستیم ۱۰ نفره هم کار را تمام کنیم. ۲-۳ موقعیت خوب را از دست دادیم و نیمه دوم هم خوب بازی کردیم. توپ مان به تیرک دروازه خورد ولی وارد دروازه نشد. فرصتی به استقلال ندادیم و موقعیت هایی که داشتیم بهتر و خطرناک تر از استقلال بود. بازیکنان ما عالی کار کردند و در ضربات پنالتی گلر ما خیلی خوب کار کرد و ۳ پنالتی را گرفت. دست همه بازیکنان درد نکند و نشان دادیم که ۱۰ نفره هم می توانیم برنده شویم. این دومین برد ۱۰ نفره ما در این فصل بود.

سرمربی سایپا تاکید کرد: با تیم بزرگی مثل استقلال خوب بازی کردیم و بازیکنانم بزرگی کردند و انشالله بازیکنانم خودشان را گم نکنند و در روزهای آینده بهتر بازی کنند.

دایی درمورد اینکه در ۹۰ دقیقه هم می توانستید برنده شوید و توپ ارمان رمضانی هم ظاهرا گل شده و داور اشتباه کرد، گفت: کاری به این مسایل نداریم. وقتی پنالتی ها هم اعلام شد اعتراضی نکردیم زیرا پنالتی ها درست بود. حتی اخراج بازیکن ما هم درست بود. خطای روی دشتی را نگرفتند و همان توپ پنالتی شد. با همه این ها تیم من برد و شایسته برد بودیم. بهتر از استقلال بودیم و چه زمانی که ۱۰ نفره بودیم چه زمانی که ۱۱ نفره بودیم. یک موقعیت نصفه و نیمه به استقلال ندادیم.

وی درمورد اینکه چرا ۴ تعویض نکردید گفت: بازیکنان بیرون من خیلی جوان هستند و در ورزشگاه آزادی وقت اشتباه نداریم و به همین دلیل از بازیکنانم که داخل زمین بودند پرسیدم آیا می توانید بازی کنید؟ آنها هم گفتند: بله، می توانیم بازی کنیم و به همین دلیل هم تعویضی نکردم.

دایی در ابتدای نشست از هواداران استقلال به خاطر حمایت از خودش تشکر کرد و گفت امیدوارم استقلال در ادامه موفق باشد.

نظر شما