سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

قهوه خطر افسردگی در زنان را کاهش می‌دهد

۱۳۹۰/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۲:۱۰
کد خبر: ۷۸۸۴۴
زنانی که روزانه 3 فنجان قهوه می‌نوشند، 15 درصد کم‌تر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری روانی هستند.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، نوشیدن قهوه خطر ابتلای زنان به افسردگی را کاهش می‌دهد.

زنانی که روزانه 2 و یا 3 فنجان قهوه می‌نوشند، 15 درصد کم‌تر از زنانی که کم‌تر از یک فنجان می‌نوشند، در معرض ابتلا به بیماری روانی و افسردگی هستند.

بر اساس گزارش ام اس ان، این تحقیق در راستای تحقیقات قبلی محققان در زمینه ارتباط بین مصرف قهوه و کاهش خطر خودکشی انجام گرفته است. مطالعات قبلی دانشمندان در این زمینه نشان داده ارتباط بین نوشیدن قهوه و کاهش خطر سرطان سینه، پروستات و سکته وجود دارد.

نظر شما