سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری مطرح کرد:

اهدای ۱۸۰۰ کتاب از اداره کل استان تهران به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مهرسروش

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۶:۴۷
کد خبر: ۸۸۰۳۵۷
آیین گشایش کتابخانه عمومی در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مهر سروش با حضور احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری، سید حسن صفوی رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، خانم رجایی رئیس اداره بهزیستی ، خانم تاجیک رئیس اداره بهداشت و دیگر مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در آیین افتتاحیه سید حسن صفوی  گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه از اولویت مسئولین باشد و در این راستا با اهدای ۱۸۰۰ جلد کتاب از سمت اداره کل استان تهران به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد خواستیم  سهمی در شادی عزیزان در این مرکز داشته باشیم.

وی گفت: برای به روز رسانی و تجهیزات نیاز به همت و کمک مسئولین شهرستان داریم.

سید حسن صفوی افزود: پایتخت کتاب و پویش کتاب در دستور کار قرار گرفته است و شهرستان ری به مدت ۳ سال است که نامزد این پایتخت کتاب شده است و همچنین در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی بازدید از بخش‌ها و ۱۴ روستا از بین ۶۰ روستا صورت گرفته است.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری در پایان گفت: بنا به مصوبات شورای فرهنگی انقلاب در ماههای مرداد و شهریور قرار بر این است همه دستگاهها یک مسابقه کتاب برگزار کنند و همچنین تمامی دهیاران در تلاشند برای تهیه مراکز کتاب و کتابخانه سهیم باشند.

 

نظر شما