بررسی مسائل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب

|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
|
۱۵:۲۱:۲۳
| کد خبر: ۸۳۷۱۰۸
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی مسایل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب بررسی شد

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با حضور حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی مسایل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب بررسی و چاره اندیشی شد .

حسینی در این جلسه با اشاره به اینکه برخی گونه های گون ها از سوی منابع طبیعی حفاظت می شود و این امر باعث ایجاد برخی موانع و مشکلات در امور معدنی می شود ، اظهار داشت : باید نوع گون هایی که مدنظر هست و از خاک محافظت و نگهداری میکند اعلام شود تا حفظ این گون ها خود باعث جلوگیری از کار معدن ها و ایجاد مشکلات در خصوص پیشرفت این شهرستان نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه قوانین و مقررات و شرایط کاری باید برای همه یکسان باشد ، اظهار داشت : اگر قوانینی و مقرراتی هست نه تنها بخش خصوصی و معدن طلای آق دره بلکه باید شامل حال بخش دولتی و معدن زره شوران نیز شود و شرایط یکسانی اعمال شود که از این پس خود پیگیر این تبعیض ها و حتی جلوگیری از آن خواهیم بود .

در ادامه این جلسه برخی مشکلات این معدن با حضور مسئولان دیوان محاسبات بررسی و مقرر شد برای پیگیری و رفع ادامه مشکلات جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل بازرسی استان برگزار شود .

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز