سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

۱۰ هزار برنده قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۳۸۸۹
مراسم قرعه کشی مرحله سی و نهم فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در سی و نهم مرحله از فروش فوق العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

در طرح فروش فوق العاده عادی ایران خودرو 5 میلیون و 754 هزار و 25 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

 

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی  مرحله سی و نهم فروش فوق العاده، 10 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو پژو پارس سال با  2 میلیون و 56 هزار و 531 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من از ۱۴۰۰ثبت نام کردم تا الان ۳۲
بار هیچ نتیجه ایی نگرفتم
الیاس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدایا لطفت شامل همه ما بشه الهی آمین، خدایا توجای حق نشستی راضیم به رضای خودت
hassan
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
این طرح جوانی خانواده واقعا طرح مزخرفی است
همش داد میزنند هر خانواده یک ماشین و ماشین تک سرنشین تردد نکنه برای آب و هوا و سلامتی و مصرف بی رویه بنزین ...
بعد خانواده ای که خودرو داره به زن خانواده هم یک خودرو میدهند
باریکلا به ایم مغزها
پاسخ ها
علی دهقانی
|
من ۱۹ بار ثبت نام گردم ار نیومد اینها همشون دزدن
ناشناس
|
حرص نخور ب اونام ماشين ندادن
محمدی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دوستان کسی اطلاع داره نتایجو زدن یا نه؟ من که نگاه میکنم میزنه در حال بررسی. کسی بوده که برنده شده باشه و براش پیامک ارسال شده باشه؟
محمد حسین ربانی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یه مشت ادم بدبختو بیچاره ک فکر کردین بهتون ماشین میدن
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من سری قبل سورن پلاس برنده شدم بعد 5 بار ثبت نام پژو که برنده نمیشدم ، یعنی اولش تو رزرو بودم بعدش زد برنده دوم و الان منتظریم که دو ماه دیگه ماشین رو تحویل بگیریم
گندم
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
طرح جوانی جمعیت ۶باره دارم ثبت نام میکنم و برنده نمی‌شیم
Mostafs
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
رانا تحویل برای یک سال دیگه اونم فقط ۲۸۰ تا .
حال آدمو بهم میزنن .
مردم بیچاره ما البته خیلی وقته بدبختیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام فقط نگاه کن به جایی ۱۱آبان ماه نوشتن ۱۱ مهر ماه واقعا که
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چرا قسمت نتایج زده، در حال بررسی
هنو مشخص نشده یعنی؟؟؟؟؟
علی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
نتایج اعلام شده؟
عینی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
هر چی خدا بخواد?
Hg
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
درحال بررسی یعنی چه؟
قاسم
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
انشالله به امید خدا ایندفه برنده شم
قاسم
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ام
شهرام
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
باسلام والا خانواده من ماشین لازم انشالله این دفعه برنده بشیم
پاسخ ها
ناشناس
|
چرا در حال بررسی هستش اعلام نکردن
یاسان
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدایا خودت کمک کن این دفعه واقعا نیاز دارم به پولش. میخوام بدم رهن خونه. خدایا خودت به دادمون برس. یاحق
حمیده
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
پی ژوپارس
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مادر۲فرزندهستم باکلی نداری زحمت بزرگش کردم یکی ۱۲ساله یکی۸ساله ولی نمی دونم چرابه ماچیزی تعلق نمی گیره خداکنه ماهم برنده بشیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
??من به نیت اسم حضرت فاطمه زهرا اسم دخترم و گذاشتم زهرا ،قسمتون میدم به پهلویه شکستش اسمم و این بار در بیارید ?
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ELXعشق منه،خداکنه بهم بیوفته
آرمین اتش
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من که تا حالا همش نوشتم ولی در نیومده کاش میشد ی ماشین بتونم بخرم اگه کسی تو این جا صدای من می‌شنوه ی کاری برای من بکنه هواسرده با زن بچه با موتور بخدا
مرتضی ررضایی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بسیار خوب عالی انشالا ماهم برنده می شیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من که سی دفعه برای خودم و بچه ها ثبت نام کردم ولی هیچی
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
منم داری دوفرزندم خیلی اسم نوشتم نمیدونم چرااسمم درنمیاد
sina
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
فرزند ۱۴۰۰دارم ۷بار ثبت‌نام کردم را خودرونیوفتاد مسکن مهر ثبت‌نام کردم گفتن ۴۰میلیون بریز نداشتم خودشان رد صلاحیت کردن وام فرزند آوری ثبت‌نام کردن گفتن ۲تا ضامن با دسته چک درصورتی که دولت به بانکها ابلغ کرده زیاد برا مرد سخت نگیرید متاسفانه نتونستم وام بگیرم نشد کاری دیگه مونده دولت بگه ما نکرده باشیم جا الخالق
محمود ریماز
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
روز ثبت نام برای ایران خودرو
M
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چرا میزنه درحال بررسی
پاسخ ها
ناشناس
|
قسمت بشه در میاد من دومین بار ثبت نام کردم در اومد
ایمان
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام من چند بار ثبت نام کردم، اسمم در نیومده
مهران
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام خسته نباشید.
خاستم بگم بنا ب گفته‌یه آقای قالیباف سخنگوی وزارت صمت ماهیانه ۱۰۰هزارتا خودرو قرعه میشه و بدس مردم شریف جمهوری اسلامی ایران میرسه،خاستم بدونم جنابعالی به ریال گفته‌ن یا نه طوری دیگع ایی هس ما ملت شریف در جریان نیستیم.
ممنون میشم راهنماییم کنید???
لیلی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بنده خانوادگی ۳نفره ۳ساله شرکت میکنیم برنده نشدیم ان شالله برنده بشیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ن۷۸‌
آرش گرمی گبلو
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
والا ما توجوانی جمعیت چندبار ثبت نام کردیم فعلا برنده نشدین انشالله که این دفعه برنده بشیم
گزندش
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ای کاش اسم ما هم دربیاد خیلی ماشین لازم دارم
سعید
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام منم خیلی دوس دارم صاحب ماشین بشم اولین بار ثبت نام کردم برنده نشدم انشالله دفعه بعد قسمت ببینیم
S m
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدایا این مخاطبین را شاهد میگیرم و قصمت میدم کمکم کن برنده بشم به خاطر اونایی که خاطر دار تو هستند و خاطرشونو میخای
,,زهرا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدارو شکر برا ما دنا پلاس در اومده مرداد ولی فعلا تحویل ندادن.
Salar
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خداجونم منودریاب
پاسخ ها
محمدرضا
|
س.اعلام کردن قرعه کشی رویاهنوزه
مهدی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من از شروع قرعه کشی تا الان هر دوره ثبت نام کردم ولی بیخودی بوده واقعا شک کردم به همه چیز
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
پژوپارس
زهرا ساسان
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدایا چرا ما برنده نمیشیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ان شاءالله
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام..ان شاءالله خیره...همه مون برنده بشیم بحق امامان معصوم و انبیاء بلاخص خاتم انبیاء حضرت محمد ص...الهی امین
فیروزه نیازی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بنظرم قرعه کشی دروغه
چون اصلا اسم هیچکس که من اطرافم دیدم در نیومده این چند سال
جواد
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
این دفعه خدا کنه برنده بشم 207 دستی
علی رجبی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
همیشه یادتون باشه هم چی سرقسمت است خدا کنه همه بنده های خدا براشون در بیاد بعدش هم برای ما که ۱۰ سال حسرت سوار شدن ماشینو دارم امید به خدا ممنون از وخسته نباشید
Kalantar
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام خسته نباشید هموطنان گرامی
جهت فروش حواله با قیمت بالا به ایران خودرو با این شماره تماس بگیرید یاجهت استعلام به روبیکا و واتساپ پیام دهید با تشکر همگی هموطنان
09386275303
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
امیدوارم برنده بشم
زهرا از کرمانشاه
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
با سلام ما کا این چند ماهه ثبت نام میکنیم اما اسم ما در نمیاد امیدوارم که این دفعه بخت با ما یار باشه چون ماشین نداریم
علی رجبی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
باسلام وخسته نباشید هرچی که خدا بخواد وقیمت باشه میشه امیدتون همیشه به بالا سرتون باشه
هاشم
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام خیلی ماشین لازمم بچه سه ساله دارم اونم همش میگه باباپارس مون کی میدن پارس میخوام
پاسخ ها
ناشناس
|
خیلی خری خیلی خری ?????
رضا عسگری نژاد
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خوبه
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
انشاالله برند بشم طرح مادران
امین
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
نوبت منه اول الله
رضا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
انشالله این بار برنده شم اخه ماشین نداریم سوارشیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام انشالله هرکه نیاز داره برنده شه
پاسخ ها
Hasti
|
دوستان چه ساعتی اعلام میشه نتایج ؟
مسعود
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دوستان دقیقا چه ساعتی اعلام میشه کسی میدونه?
مهلا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خدا کنه اسم من در بیاد خیلی ثبت نام کردم برنده نشدم
پاسخ ها
ناشناس
|
منم برنده نشدم
ایوب
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یا الله مشکلات حل بفرما
یا الله شانس به هممون بده
زهرا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
امیدوارم برنده بشیم تارا
پاسخ ها
ناشناس
|
والا من 30 بار دارم ثبت نام میکنم اصلا انگار ن انگار
مهران دولتخواه
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من از زمان ماکسیمیلیانوس ثبت نام میکنم ولی افسوس که افسانه بود
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
???????????بخدااااا ماشین لازممم
سمیرا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ای کاش منم برنده می شدم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
فقط مردم گول میزنیم من ۲۰۷ اتومات ثبت نام کردم طرح عادی فقط ۸۰۰ دستگاه برای قرعه‌کشی بود ۸۰۰دستگاه ارزش قرعه ندارد با این همه تقاضا
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ساعت چند اعلام میشه بندگان
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
تورو خداااا اسم منو در بیاد واسه ماشین خواهش میکنم ازتون من مادر سه فرزند دخترم من طرح مادران شرکت کردم چرااا اسمم در نمی‌آید واسه ماشین
پاسخ ها
فرهاد
|
همش كشكه دروغ گفتن اول قرار بود به همه مادران فرزند دوم ب بعد بده بعد شد قرعه كشي چند باره مينويسيم خبري نيست
صادقی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
امیدوارم‌این‌دفعه‌برنده‌ی‌خوش‌شانس‌ما‌وشما‌که‌در‌انتظار
برنده‌شدن‌هستید‌باشیم
۳۰۳۱۸۵۰۲۶۲
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
برند‌شدم
عارف
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
برنده شدم پژو پارس
امیر
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
انشالله ایندفعه به ما بیوفته???
سجاد
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کاشی مابرنده بشیم پول احتیاجیم
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
هر چی تو سایت میزنیم چیزی بالا نمیاره میشه راهنمایی کنین
محمد
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
فیلم قرعه کشی امروز رو قرار میدین؟ کسی اطلاعی داره کجا میشه فیلم مراسم امروز رو نگا کرد؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام منم چند بار ثبت نام کردم خیلیم احتیاج دارم
db
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ایشالا برنده بشم حوالش رو بفروشم سود کنم
ساناز
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
اطراف و آشنایان دقیقا هر کی اوضاع اقتصادی خوبی داشته برنده شده، ولی متوسط به پایین نه! یعنی واقعا شانسی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
|
آقا کاملا شانسیه من خانمم دومین بار نوشت برنده شد
حسین
|
شانسی ک نداشتم از ۱۴۰۰تا همین امروز ۱۴۰۱ابان ماه
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام انشالله به امید خدا ما هم برنده بشیم.
مهدی
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ما همه ماشین لازم انشاله