۱۶هزار برنده قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان
به گزارش خبرگزاری برنا، در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.
در طرح فروش فوق العاده عادی ایران خودرو 3 میلیون و 845 هزار و 714 نفر واجد شرایط حضور در قرعهکشی شدند.
بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی مرحله سی و هشتمین فروش فوق العاده عادی، 16 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعهکشی انتخاب شدند.
در این طرح عادی فروش بیشترین تقاضا برای خودرو پژو پارس سال (با ظرفیت 10 هزار و 400 دستگاه) 2میلیون و 822 هزار و 73 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت.
همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.
آمار تبت نام پیش فروش ایران خودرو
همچنین در طرح پیش فروش ایران خودرو نیز محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه شد.
انتهای پیام/
سلام
یا خدا
|
بریممه کلی کرتان اگه له اسمم در نااای... خدایا کمکم کن مهربانم
عالی
عالی
علیک سلام منیم بالام
هوراند روستای کویر
خدا کمک کشیدند با شرکت کردم برنده نشدم
سلام خوبین به کسی اس ام اس امده کسی برنده شده
باسلام بنده یک زن که هیچ وسیله ای ندارم و60،بارثبت نام کردم یکباراسمم بیرون نیومده واقعا یک فکری هم به فکرماکنیدکه خیلی ثبت نام کردیم البته اگرعدالت هست
فهیمه
خدایا نظری?
میگم اگه قرعه کشی و بردارن که درحال حاضر سایپا رو برداشتن مثل قبل میشه کهمن روزشو میدونستم کی سایپا بدون قرعه کشی قراره ماشین تحویل ۳ ماهه بزاره هر ساعت چک میکردم
یهو اومدم دیدم گذاشته و پایینش زده تمام شد
ب چه درد میخوره اینکار آخه سایت درجا یابسته میشه یا درجا تموم میشه، آقا یه دوره قرعه کشی کنید یا اینکه بزارید برای فروش هرکی ثبت نام کرد اسمشو اولویت بندی کنید شده برای شیش ماه تا یک سال دیگه هم حداقل بدید بهش، یعنی مثلا ۶ ملیون نفر ثبت نام کردن از یه سمت شروع کنید ب همشون ماشین بدید طبق اولویت بندی و قرعه کشی از اول لیست تا آخر لیست بزارید همه بتونن ماشین دار بشن
اونوقته ک دلال طمعکار نمیاره پولشو بالای شیش ماه بخوابونه ی جا در نتیجه منیکه واقعا نیاز دارم و مصرف کننده ام پولو میریزم و میشینم تا شده حتی یک سال بعدش ماشین بیاد زیر پام
والله ک این بهترین کاره
|
اره داداش درست میگی . خیلی بد تو یه کشور یه جوون ماشین نیاز داشته باشه و لنگش باشه اما با درآمد خوبی هم که دلشته باشه نتونه بخره
|
من که دیگه از بس ثبتنام کردم دیگه خسته شدم
|
من هرچه ثبت نام میکنم نمیشه خدا یه نگاهی هم به ماکنه
چرا نمیشه وارد سایت قرعه کشی شد؟؟
|
اسمی رو دادن؟؟؟
چرا اسم من در نمیااد☹️
|
اسمتو عوض کن بزار رویا اونوقت در میای
|
من که میدونم ۹۰ درصد اسامی از قبل براشون تعیین شدن و قرعه کشی فقط برای ۱۰ درصد
|
چرا اسمم در نمیاد
|
عجله نکنمیا?
کاش اسم من در بیاد خدایا توکل به خودت
انشاءالله که هرکسی لازم باشه اسمش درمیاد به امید الله.
خدایا میدونی که چقدنیازمند مهربونیت هستیم خودت کمک کن که اسم منم در بیاد.
حمره قاسمی
چمره
|
؟؟؟؟؟؟
من ۳۵بار نوشتم به اسمم در نیومده
ای کاش یه روزی برسه ماهم اسممون دربیاد. مطمئنم خدا خودش به حال دلمون نگاه میکنه
|
سلام بچه ها نگران نباشید انشالله یه روز اسم ما هم در میاد زن داداشم دوبار ثبت نام کرد برنده شد
|
واس من زده در حال بررسی و امکان انصراف نمیباشد این یعنی چی دوستان؟
|
تا در بیاد قرعهکشی حذف شده مایی که واقعا نیازمندیم بی نصیب از قرعهکشی می مونیم خدایا لطفا..... کمکمون کن....
نتایج هنوز اعلام نشده که من خیلی دلم روشن ک این بار اسمم در بیاد . خداجووون نوکرتیمممم
خدایا شکرت من حتما برنده میشم
چرا هنوز تو سایت زده در حال بررسی؟ساعت 8 شبه نوشتن تا عصر مشخص میشه؟برای شما هم زده درحال بررسی؟
|
به نظرم باید برم از جایی که فقط ۵ میلیون بالاتر میفروشه بخرم من موندم اون چجوری این همه ماشین ثبت نام کرده،والا بخدا تفکر
باسلام٬ اقالطفاجمعکنیدچهوضعیهمنیکوانتپیکاندارمالانبچههامبزرگشدندوچهارنفریجلویوانتمیشنیمماشینهایارزونهمقطعتولیدمیشندهرسالبدترازسالدیگهتورممیرهبالاخدالعنتکنهبهخاءنینوضعیفکشها...
خدایا هر کی بیشتر نیاز داره برسون به اون
همش دروغه هزار بار ثبت نام کردم هیچ وقت برنده نشدم اینا به آدم های خودشون میدن
سلام من طرح مادران ۲۰باربیشتره مینویسم چرادرنمیادقرعه کشیتون الکی ؟
خبری از قرعه کشی نشد
اسامی برندگان کی اعلام میشه
انشالله برام دربیاد خیلی لازم دارم
سلام چرا ما درنمیارید خیلی خیلی نیاز داریم
خدا که نگاه نمیکنه شما نگاه کنید سه تا بچه بدون ماشین سختمونه
ﷲ
منم ۴۰بار اسم نوشتم هنوز اسمم ور نیومده خدا کنه یه روزی به اسم ما هم بیفته
میخاستم ببینم تا کی باید ثبت نام کنم دیگه پیرشدم خبری نشد
همش دروغه ایناماشین به کسی نمیدن همش پارتی بازی هست همش واسه کارمندا خودشون یا اشناها خودشون میبرن ملت رو اوسکل فرض کردن من ۲۰بار ثبت نام کردم
تا رانت و دلالی هست همینه طرف دورهای قبل با آدمی که داشت پژو پارس صدو هفتاد تومنی رو دویست ده به تعداد صدو شصتا کشید بیرون تو بازارم که بالای سیصد مایه اش هست حالا حساب کن این دلال دون پایه بود ببین چی میشه مثال از ده هزارتا دو هزارتاش بین ملت تقسیم میشه وسلام
واسه کسی پیام اومده برنده شده باشه من هرچی کدم رو می زنم مشخص نمی کنه برنده شدم یا نشدم
کسی برنده شد آیا ؟؟؟؟
ولا بخدا خودمم خسته شدم از بس که ثبت نام کردم و خبری نشد
ما که پیر شدیم دیگه بیخیال از پاهام کمک میگیرم
سلام واقعا این نو قرعه کشی وتوزیع خودرو اشتباه هست خودرو ساز ومافیاخودرو به فکر جیب خودشون هستند. این هم دوره قرعه کشی شده. به نظر شما تولید کننده ومدیران به ظاهر باسواد نمیدوند چه خودرویی باید بیشتر تولید کنند که تو این دوره نزدیک به ۳میلیون برای پارس ثبت نام کردن ولی تعداد ۱۰هزار خودرو گزاشتن.همجای دنیا بر اساس مصرف کننده تولید میکنند.مطمئن باشید ظرفیت تولید دارن وتولید نمیکنن ونمیزارن تولید کننده هایی هم وارد بازار شد
سلام نمیدونم اصلا قرعه کشی ای واقعا وجود داره . چی بگم .انقد نا امید هستم ک. دنبال نتیجه اش نیستم .بایدکسانی ثبت نام آنان ک اصلا تا حالا ماشین نداشته آن.
از اول تاخالاکه شروع شده پنج نفرزدم ولی یکی برنده نشد
از اول تاحالاپنچ نفرزدم ولی یکی بیرون نیامده
مصطفی اسلامی نژاد.کارت ملی۰۹۲۱۴۳۹۲۶۱پژوپارس برنده ای جواب نمیده چندبار۴سال۰۹۳۸۰۶۷۱۹۱۲خواهش لصطفاشدیک ماه شدبرنده ای
مصطفی اسلامی نژاد
ولله بخدا هیچی هیچی ندارم بیست بار اسم نوشتم قرعه کشی هر بار بیست تومن و ده تومن خدا ازتون نگذره اون دنیا یقه تون میگیرم ولی اعتقاد به اون دنیا نداریین
انشاالله به اسم منم دبیاد
اقا ساعت ۱۲ شب شد نتایج کی میاد؟!
پیامک برای کسی اومده
پیامک برای کسی اومده خواهشن جواب بدید
بعد از ۱۶بار برنده نشدم خدایا ایندفع برنده بشم?
برای ثبت نام عا دی ۲۲۰۰ظرفیت با آن همه ثبت نام کننده در مقابل سایر اولویتها واقعا ظلم است
بخدا چند بار دارم ثبت نام میکنم یه خونواده ۴نفره هستیم تو روستا زندگی میکنیم چرا اسم مادرنمیاد
کاملا دروغه حداقل هشتاد درصدش واسه نمایندگیای خودشونه،تو کشوری که همه چیش دروغه قرعه کشیشم دروغه
منک از همون اول که قرعه کشی شده همه رو نوشتم.تازه اسم 10 نفر رو دارم هر سری ثبت می کنم و اونقدری که گفتم خبری نیست که خودمم روم نمیشه این سری هم بگم خبری نیس به خدا...
یکی بیاد به اون 10 نفر بگه که بازم خبری نیست..
خخخخخخ
اگه شانس میداشتیم اسممون شمس الله بود ن ممد???♂️
من الان ازوقتی که ثبت نام ماشین هست شرکت کردم ولی درنیومده همش به امید اینکه درمیاد نمیدونم چرا اولویت بندی نمیکنن این کسایی که همش ثبت نام میکنن تا به اونا هم دربیاد
سلام دوستان چرا با اینکه نتایج اعلام شده اما برای من زده در حال بررسی کسب میدونه لطفاً راهنمایی کنید یاعلی اسم منم در بیاد
چطوری متوجه بشیم که اسممون افتاده یا نه ؟؟؟میریم سایت و شماره پیگیری میدیم هیچ جوابی از نتیجه قرعه کشی نمیبینم!
برای کسی پیامک اومد؟
من که میگم یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست چطور برا یه خانواده تو سه نوبت هر سری اسم یکی دربیاد
و اون بنده خدایی که ۱۰ الی ۱۵ بار نوشته ویکی دیگه ۳۰ بار اسمش در نیاد یا اون خر شانسه یا این یکی گ شانس یا هم که دیگه از بنده پ استفاده میشه
|
آره دیگه خرشانسه.پسر همسایه ما پارسال ثبت نام کرد و زارتی همون دفعه اول اسمش دراومد.بعضی ها هم بعد از 15 بار ثبت نام هنوز به اسمشون درنیومده
دوساله دارم اسم مینویسم اصلا اسم درنیامده خدا وکیلی واقعیت داره همش اسم دلال درمیان همسایه ما دوبار ثبتنام کرده برای خودش خانم افتاده برای اینکه کارمند هستند پول ماشین خرج کردم یعنی به ما کارگران نمیشه حتما باید نونظام بخوریم که بشه که اینم درسته آخه
نطری ندارم
این ثبتنام الکی به کام دیگران میشود ..چند بار اسم نوشتم هربار تو سایت میرفتم یه شماره موبایل دیگر که اصلا از من نبود پیدا میشد فهمیدم اسم در میاد اما به شماره موبایل دیگری میدهند و الا باید شماره موبایل من ثبت میشد البته کسانی دیگر هم این مشکلات را دارند
اینکه هربار ثبت نام میکنمو با ذوق میرم ببینم برنده شدم یانه و هربار میزنه برنده نشده اید حالموبد میکنه چی میشه یکم انصاف داشتید میذاشتید چی میشد یکم عدالت داشتید اگ ب اصرار شوهرم نبود ثبت نام نمیکردم ازاینکه هربار تو ذوقم میخوره بدم میاد اخه مگ میشه خودم دوستم فامیلام بیش از بیست بار ثبت نام کردیم یکیمون برنده نشد??♂️
یا الله امید من توی کمکم کن یا الله اسمم در بیاد
باسلام به همه دوستان..منم ده بار ثبت نام کردم ..که خدارو شکر سری قبل اسمم پارس سال دراومد،ودخترم به آرزوش رسید.خدارو سپاسگزارم .انشاالله اسم کسایی که واقعا نیاز دارن دربیاید.باتشکر
کسی نتیجه رو دیده ؟
سلام سایت واسه کسی باز شده؟چرا نمیشه نتایج رادید
واقعا هر بلایی سرمون بیاد حقمونه تا کی میخاید به این خریتتون ادامه بدید بابا نخرید بزارید ارزون بشه بخدا من شرایطشو دارم پول هم دارم ثبت نام نکردم اینا همش بازیه با این کارا میخان لگن هاشون رو که رو دستشون باد کرده پول یه شاسی بلند تو کشورهای دیگه رو از ما بگیرن
چرا هرکاری میکنم وارد سایت اسامی برندگان نمیشم اگه میشه راهنمایی کنین
بنظر من اگر ایران خودرو هم مثل سایپا قرعه کشی رو برداره تا هر کی که ماشین لازم داره ثبت کنه دیگه افرادی که لازم ندارن و فقط برای سود ثبت نام میکنن و دلال های محترم میشینن سر جاشون چون قرعه کشی میشه مردم هجوم میارن بعد ما که واقعا ماشین لازم هستیم نمیتونیم بخریم و پولش رو هم نداریم که از بازار آزاد بخریم
فکر کنم به اسم همه که در بیاد ، دیگه کسی نباشه ، خودم با خودم تو قرعه کشی ثبت نام کنم ، به اسمم در بیاد، تازه اون موقع هم اگه نگن یه نفر دیگه قبل از تو ثبت نام کرده ☹
تورو خدا دزدی نکنید اینا حق الناس هست ماشین برای استفاده می خوام ۴۰باره ثبت نام کردم ولی بی هیچ نتیجه کسی رو میشناسم از عید تاالان 4تادماشین تحویل گرفته همه هم به نام خودش یه آشنا تو ایران خودرو داره
|
خیر نبینن دروغ گو ها منم از اولش ثبت نام کردم ولی تا با حال به اسمم در نیومده من برا زیر پام میخوام ولی بعضی ها فقط برا سودش میخوان به اسمشونم در میاد
کدومنتیجهاعلامشدههرچیواردسایتمیشیکهچیزینیست
|
سلام، نتایج قرعه کشی اعلام شد؟
بجای اینکه بگین خداکنه اسمم دربیاد ی کاری کنید که ایران خودرو یا سایپا التماس کنن ک خرید کنیم
ولی متاسفانه بعضیا دنبال سود هستن
بعد از چند بار ثبت نام یه بارم قرعه به نام بنده افتاد ۱۵ خرداد برنده سورن پِلاس شدم الان ماشینم اومده انشاالله برا همه نیازمندا در بیاد
سلام چرا نتیجه قرعه کشی برام زده درحال برسی یعنی چه؟؟.
امروز سه شنبه است و نتایج هنوز تو سایت ثبت نشده و تو صفحه من نوشته «در حال بررسی». در حالیکه همه خبرگزاری ها هم خبر نوشتند که نتایج قرعه کشی ایرانخودرو اعلام شده.امان از مفاسد مفیای خودرو ...
چرا نمیشه وارد سایت برندگان شد چند مرحله که پیش رفتیم میزنه کد ارسالی کد ارسالی چی باید بزنیم ، میشه راهنمایی کرد؟
|
40 بار ثبت نام کردمچرا به نامم در نمیاد
واقعا جای سؤاله
باسلام توکل کن به خداوائمه ع درمیادمنم چشم انتظارم انشاالله اون کسی که لایقش هست استاکریم کمکمون میکنه یاخدایاحسین
قرعه کشی
10بار اسم نوشتم در نیومده اینبارم در نیومد لعنت بهتون ک همش شده دلالی و رانت بازی
منم ۳بارثبت نام کردم درنیومدم هرچی وارد سایت میشم چیزی نشون نمیده اصلاباز نمیکنه چجوری بایدبفهمیم
ماتاکی باید منتظر بشینیم واز طریق قرعه کشی ماشین دار بشیم ،چرا تو ایران ماشین اینقد گرون ؟؟؟؟؟؟؟
همش کلک بازیه ۲۰ بار ثبت نام کردم کلاه میزارن سرمردم
من ازاولین روز ثبت نام ثبت نام کردم هربار 5نفر رو برنده نشدیدم هیچ کدوممون .اینقد ثبت نام کردیم خود ایرانخودرو خجالت کشیده.
جمع کنن قرعه کشی اینقد ثبت نام کردیم خسته شدیم چه وضعش
اسامی رو چ جور ببینیم..اگه برنده بشیم خبر میکنن یانه
پارسال ثبتنام کردم دیماه ایشاللاه تحویلم بدن
با سلام .دیشب تو خواب دیدم تویوتای هیبرید وارد کردند با دویست میلیون ثبت نام میکنند .فروش فوری بدون قرعه کشی تحویل میدن.جاتون خالی عجب خوابی بود .????????
خداازتون نگذره
لعنت بر شما توف
یک سال.ونیم.دارم.هم.سایپا.وهم.ایران.خودروقرعه.کشی.شرکت.می.کنم.به.اسمم.درنیامد.چرا.دلیل.می.خوام.به.شانس.ربط.داره.
برای من درامد
برای من درامد
فقط حرف اضافی ثبت نامبکی
نه داداش این خبر مهم که نبود هیچ ارزش هم نداشت عزیزان من بچه دار شدم ولی حرف این خودرو فروش ها دروغ بوده و واقعا همش سره کار گزاشتن مردمه و در امد خودشونه ......کافی نت این مردم بخوان ثبت نام کنن میدوننین چه پولی در میارن و اندازه اون پول که میره تو حساب این اقایون ماشین دست مردم میدن ...مردم هم فکر میکنن برد کردن و این جوری دیگه خدا لعنت کنه فقط...
لعنت خدا بر خودروسازان داخلی. اینا کمی شرم نمی کنند از این همه شما برنده نشده اید ؟ !
گفتند متولدین نیمه دوم 1400نیاز به قرعه کشی ندارنبچه من الان 10 ماهه ش میشه هر بار هم ثبت نام میکنم خبری نیست
سر کاریه
سلام اینقدر اسم نوشتم که خسته شدم بخدا نذر کردم اسمم دربیاد کمک بچه یتیم کنم که خودم واقعا نیاز شدید به ماشین دارم و نمیتونن به قیمت بازار بخرم
اگه از کشورهای آفریقایی وونزوئلا زیاد اومد به مردم خودمون میدن سایپا هم خریدار خارجی ندارن که از قرعه کشی بیرون اومده
لهنت بر پدر دورغگو تون به زاحتون اگر دورغ میگین بی پدر پدر نمردها چرا ملت رو سر کار گذاشتید
همش دروغ بی پد را همش گلک تا کی حقه بازی ورانت بازی خدا پدرتونه نیا موزه
تو بگو چهل هزار ماشین سی باره پشت سر هم ثبت نام میکنم از سال ۹۹ این ماشینا پس واس کیا در میاد
سلام . فقط این برام سواله که چرا خونواده من از من گرفته تا خواهر و برادرم که حتی یه ماشینم نداریم بارها ثبت نام کردیم حتی اسم یه نفرمون در نیومده بعد یکی دیگه تو فامیل که زمین و خونه و ماشین داره و به اسم کسانی دیگه ثبت نام کرده برا بار چندم در میاد . این چه عدالتیه این چه قانونیه بخدا دیگه از همه چی ما امید شدیمدوس دارم اگه بشه اینو مدیر عامل ایرانخودرو بخونه و ببینه که میدونم اینم نمیشه . خدا مهربونه .
سلام بنده زمان ثبت نام وهرقرعه کشی با سهمیه خواهروبرادر وپدر و آشناها به تعداد 7 نفر ثبت میزنم ولی دریغ از یکبار برنده شدن بعید میدونم ازبدشانسی باشه حتی احتمالات ریاضی هم میگه تاالان 2یا3 بارباید برنده میشدم
یه خانواده ای ۵ و۶ نفری میان ۵ تا ماشین ثبت نام میکن برای سود خودشون
بعد ما بدون ماشین می مونیم
به والله خدا رو خوش نمیاد
این خودخواهی
آه این مردم که نیاز به ماشین دارن شما هارو میگیره مطمئن باشید شک نکنید
خدامدیر خودرو سازان
رو نابود کنه
شرف ندارید ایران خودرو
خداوکیلی نیاز دارم ماشین شدید ولی توانم نمیرسه آزاد بخرم تااین اندازه هم وام گرفتم بخدا مثل این فیلم ها میشه یکی پیدابشه به من زنگ یزنه بگه بیا اینم ماشین میشه خدایا
مدیران خودرو سازان انشالله شما هم حسرت به دل بعضی از چیزها باشید
اگه در میاد ، بیاد ، اگه نمیاد ،به سلامت .