به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز دوشنبه بیستم بهمن ماه، پروژه آبرسانی به ۴۱ روستای بخش رغیوه شهرستان هفتکل با حضور سید محمدرضا موالیزاده(استاندار خوزستان)، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسویفرد(نماینده ولیفقیه در خوزستان)، سردار حسن شاهوارپور(فرمانده سپاه استان) و جمعی از مدیران و مسوولان محلی به بهرهبرداری رسید.
این پروژه با اعتبار بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان اجرا شده و حدودا هفت هزار نفر از ساکنان روستاهای این منطقه را از نعمت آب شرب پایدار بهرهمند میسازد.
برای اجرای این طرح، شش حلقه چاه حفاری و تجهیز شده و خطوط انتقال آب با مجموع طول ۱۰۴ کیلومتر اجرا شده است.
بر این اساس، ۵۷ کیلومتر خط انتقال با اقطار ۱۶ و ۲۰ اینچ فولادی، ۳۷.۷ کیلومتر با اقطار ۴، ۶ و ۸ اینچ و ۷.۳ کیلومتر نیز با قطر ۲۰ اینچ پلیاتیلن نصب و راهاندازی شدهاند.
انتهای پیام/