به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید مهران علمالهدایی به نیابت از استاندار و در ایامالله دهه فجر، به همراه مدیرانکل امور شهری و روستایی و دفتر فنی استانداری و با همراهی فرماندار دزفول، از پروژههای عمرانی، اقتصادی و کشاورزی این شهرستان بازدید و تعدادی از آنها را افتتاح و به بهرهبرداری رساند.
او در پایان این بازدیدها و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر امسال، در شهرستان دزفول ۱۳۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر پنج همت افتتاح و یا به بهرهبرداری رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تنوع پروژههای افتتاحشده، افزود: پروژههای متعددی در حوزههای عمرانی، اقتصادی و کشاورزی مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت که از جمله آنها میتوان به فعالیت هلدینگهای صنایع تبدیلی کشاورزی و طرحهای شاخص عمرانی اشاره کرد.
علمالهدایی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی یا زهرا(س) دزفول را از مهمترین طرحهای عمرانی این شهرستان دانست و گفت: عملیات ساختمانی و تجهیزاتی این بیمارستان بهطور کامل به پایان رسیده و در حال حاضر تجهیزات آن در مرحله نصب قرار دارد که پیشبینی میشود حداکثر ظرف دو تا سه ماه آینده این فرآیند تکمیل شده و این پروژه شاخص در سطح استان و کشور وارد مدار بهرهبرداری شود.
معاون استاندار خوزستان در پایان ضمن اشاره به عملکرد حوزه روستایی استان، اضافه کرد: خوزستان در حوزه افتتاح پروژههای عمرانی روستایی، رتبه نخست کشور را کسب کرده و در میان شهرستانهای استان، دزفول نیز رتبه اول را در حوزه دهیاریها به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/