به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی زاده با تنظیم و انتشار پیامی، از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"وَ لِیُتَمِّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکُمْ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ"
مردم شریف، غیور و وفادار خوزستان؛
سلام علیکم
حضور حماسی، آگاهانه و کمنظیر شما در راهپیمایی عظیم یومالله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، برگ زرین دیگری بر افتخارات جاودان این دیار شهیدپرور افزود. بار دیگر خوزستان عزیز، در شرایطی خطیر و حساس، ثابت کرد که سنگر استوار انقلاب اسلامی و پایتخت مقاومت ایران است.
در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم با جنگ ترکیبی و رسانهای تمام عیار به میدان آمده بودند تا غیرت و همبستگی ملی شما را به بازی بگیرند، شما با مشتهای گره کرده و ندای"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، پاسخی دندانشکن و تاریخساز به آنان دادید. شما بار دیگر نشان دادید که اگرچه ممکن است از مشکلات و کمبودها گلایه داشته باشید، اما میان یک"انتقاد" و "اغتشاش" به زیباترین شکل ممکن تفکیک قایل میشوید و اجازه نمیدهید بیگانگان از دردهای شما برای ضربه زدن به کیان ایران سوءاستفاده کنند.
اینجانب به نمایندگی از دولت وفاق ملی و خدمتگزاران شما در استان خوزستان، مراتب قدردانی و سپاس بیپایان خود را از تمامی اقوام بختیاری، عرب، لر، فارس و دیگر مردمان عزیز این خطه که همچون تار و پود یک فرش زیبا در هم تنیدهاید، ابراز میدارم.این وحدت و انسجام، دشمنان را ناامید و دل رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) را شاد کرد.
بدون تردید، ملت بزرگ ایران با این عظمت و ایستادگی، از این پیچ تاریخی نیز سربلند عبور خواهد کرد و پرچم برافراشته جمهوری اسلامی بر قلههای بلند عزت و سربلندی همچنان در اهتزاز خواهد ماند.
از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی روزافزون مردم خوزستان و توفیق خدمت خالصانه به این دیار قهرمان پرور را مسئلت دارم.
سید محمدرضا موالیزاده
استاندار خوزستان
۲۲ بهمنماه ۱۴۰۴
انتهای پیام/