پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
|
۰۰:۵۹:۴۴
| کد خبر: ۲۳۲۰۲۷۱
 پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، پیامی نوشت و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی زاده به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، پیامی نوشت و منتشر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


"سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى…"

خداوند متعال قدس شریف را به عنوان نخستین قبله‌گاه مسلمین و کانون تلاقی زمین و ملکوت، قداستی ابدی بخشید؛ مکانی که در طول قرون متمادی، جایگاه احترام همه‌ی ادیان الهی و محل سیر معراجی پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) بوده است. اما سال‌هاست که این قبله پاک در چنگال رژیم کودک‌کش و دیوصفت صهیونیستی به اسارت درآمده و علاوه بر جایگاه عبادت، به نماد ایستادگی و مقاومت امت اسلام، به‌ویژه ملت مظلوم و خستگی‌ناپذیر فلسطین مبدل گشته است.

نجات قدس شریف و حمایت از "قبیله زیتون"، امروز نه تنها یک وظیفه شرعی، بلکه یک ضرورت انسانی و گریزناپذیر است. ابتکار راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان"روز جهانی قدس"، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت و هر ساله با خروش سیل عظیم انسان‌های آزاده، این غده سرطانی را به زوال قطعی‌اش نزدیک‌تر می‌کند.

امسال اما، روز جهانی قدس در تقویم حماسه و ایثار ملت ایران، رنگی متفاوت یافته است. ملت رشید ما در حالی با زبان روزه، داغدار شهادت مولای متقیان(ع) و سوگوارِ عروج ملکوتی رهبر و قائد شهیدشان(قدّس سرّه الشریف) هستند که خاک پاک میهن عزیزمان نیز مورد حمله های مکرر و ناجوانمردانه رژیم جعلی صهیونیستی قرار گرفته است. دشمن غدار گمان می‌برد با این تهاجم ها می‌تواند خللی در اراده‌ی این کوه استوار ایجاد کند، اما ملت مجاهد ایران، استوارتر از همیشه مهیای حضوری تاریخی است.

دشمنان زبون و مزدوران وطن‌فروش، از جمله بقایای منحوس سلطنت‌طلب، در خیال خام خود چشم به خلوت شدن خیابان‌ها دوخته‌اند تا پیاده‌نظام‌های اجاره‌ای خود را برای عملیات‌های سبعانه علیه مردم مقاوم ما به خط کنند. غافل از آنکه امروز، اگر قوای مسلح سلحشور ما در جبهه‌های نظامی مشغول جهاد مقدس با صهیونیسم بین‌الملل هستند، میدان عمومی جنگ با این رژیم غاصب، "خیابان‌های ایران اسلامی" است. حضور در این صحنه، مکمل مجاهدت‌های نظامی و ضامن امنیت پایدار ملی است؛ لذا نباید و نمی‌توان میدان را خالی گذارد.

اینجانب از جمیع آحاد ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم غیور، ولایت‌مدار و سلحشور استان خوزستان – از عشایر سرافراز عرب و بختیاری تا جوانان غیور و نخبگان بصیر که همواره در صف اول ایثار بوده‌اند – دعوت می‌نمایم تا با گام‌هایی استوار و فریادهایی بنیان‌کن، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه، دشمن‌شکن و فراتر از سال‌های گذشته رقم بزنند.

بیاییم با حضوری مقتدرانه، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب و اعلام وفاداری به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای، به جهانیان ثابت کنیم که خوزستان، همچنان دروازه تسخیرناپذیر تشیع و دژ مستحکم دفاع از حریم ولایت و تمامیت ارضی ایران است. حضور هر یک از شما در این اقیانوس بیکران انسانی، تیری بر قلب بدخواهان و پیامی صریح به متجاوزان است که این مرز و بوم، جای جولان دشمنان و خائنان نخواهد بود.

بی‌شک، نصرت الهی در گرو همین ایستادگی‌هاست و یقین داریم که بر اساس وعده‌ی تخلف‌ناپذیر "إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم"، سپیده پیروزی بر سپاهیان شیطان دمیده خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید محمدرضا موالی‌زاده
استاندار خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر