سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

فرمانداری آبادان: آتش‌سوزی کارخانه پلیمری شهرک صنعتی مهار شد / رد شایعات درباره منشأ خارجی حریق

۱۴۰۴/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۶:۰۴
کد خبر: ۲۳۱۶۱۳۶
برنا - گروه استان‌ها: روابط عمومی فرمانداری آبادان با انتشار اطلاعیه ای از مهار آتش‌سوزی شرکت تولید محصول های پلاستیکی در شهرک صنعتی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شرکت"شمس جاوید اروند" تولید کننده انواع محصول های پلیمری و پلت‌های پلاستیکی در سایت صنعتی آبادان، غروب امروز پنج شنبه هفتم اسفند ماه(حدودا ساعت 17) دچار حریق گسترده شد که با تلاش تیم های آتش نشانی پس از حدودا چهار ساعت مهار و در حال لکه گیری است.

بر اساس پیگیری های میدانی خبرنگار برنا، این حادثه طبق بررسی های اولیه، بر اثر بی‌احتیاطی اتفاق افتاده و عامل خارجی در بروز آن دخیل نیست، همچنین خوشبختانه این آتش‌سوزی بدون تلفات جانی در حال اطفاء می باشد.

روابط عمومی فرمانداری آبادان نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دود منتشر شده در سطح شهر ناشی از این آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بوده و حریق تحت کنترل است و عملیات اطفای حریق با حضور نیروهای امدادی و آتش‌نشانی با سرعت انجام شد.

مدیر آتش‌نشانی آبادان نیز با بیان اینکه آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید مواد پلاستیکی شهرک صنعتی اتفاق افتاده، اظهار کرد: در این عملیات از گسترش آتش به سایر نقاط جلوگیری شده و شش گروه آتش‌نشانی از بخش‌های مختلف در عملیات مهار حریق مشارکت داشتند.

علی احمدیان افزود: با توجه به وجود مواد شیمیایی در محل، برآورد دقیق میزان خسارت نیازمند بررسی‌های تکمیلی است.

انتهای پیام/

نظر شما