تاکید بر بازگشت تولید پس از حادثه آتش‌سوزی شرکت پلیمری شهرک صنعتی آبادان

|
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
|
۱۶:۰۶:۱۶
| کد خبر: ۲۳۱۶۴۷۳
تاکید بر بازگشت تولید پس از حادثه آتش‌سوزی شرکت پلیمری شهرک صنعتی آبادان
برنا - گروه استان‌ها: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با حضور در محل شرکت"شمس جاوید اروند" در شهرک صنعتی آبادان، ضمن بررسی وضعیت این واحد تولیدی پس از حادثه آتش‌سوزی، بر تسریع در راه‌اندازی کامل خطوط تولید و رعایت الزام های ایمنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد کاظم نسب‌الباجی با حضور در شرکت"شمس جاوید اروند" از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این واحد صنعتی پس از وقوع آتش‌سوزی قرار گرفت و روند بازگشت خطوط تولید به مدار فعالیت را بررسی قکرد.

در جریان این بازدید، مدیران شرکت گزارشی از حادثه اخیر ارایه کردند که بر اساس آن، آتش‌سوزی در یکی از بخش‌های این واحد صنعتی اتفاق افتاده و با اقدام سریع نیروهای امدادی و آتش‌نشانی مهار شده است. این حادثه خوشبختانه هیچ‌گونه تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

کاظم نسب‌الباجی ضمن اشاره به اهمیت حفظ تولید و اشتغال در واحدهای صنعتی استان، بر لزوم جبران سریع خسارت ها، تسریع در راه‌اندازی کامل خطوط تولید و جلوگیری از وقفه در فعالیت نیروی انسانی تاکید کرد.

بر اساس اعلام مسوولان شرکت، شمس جاوید اروند با ۱۸۰ نفر نیروی شاغل، در پی این حادثه با توقف دو خط تولید مواجه شد که خط تولید پالت از امروز مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده و اقدام های لازم برای راه‌اندازی سایر خطوط نیز در دست اجراست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان همچنین بر ضرورت رعایت دقیق اصول ایمنی، به‌ویژه در عملیات‌های فنی و جوشکاری در واحدهای صنعتی تاکید کرد و خواستار نظارت مستمر برای پیشگیری از بروز حوادث مشابه شد.

لازم به توضیح است که این شرکت تولید محصول های پلیمری، پنج شنبه هفتم اسفند ماه حدودا ساعت 17 دچای حریق شد که بابسیج تیم های آتش نشانی ساز مان های مختلف این حریق پس از چهار ساعت مهار شد.(اینجا)

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر