سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پیوستن اداره کل محیط زیست تهران به پویش ملی «سرو ایران» برای گسترش فضای سبز

۱۴۰۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۹۳۷۴
برنا - گروه اجتماعی؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از پیوستن این اداره کل به پویش ملی درختکاری «سرو ایران» خبر داد و هدف از این اقدام را توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری در سطح استان عنوان کرد.

حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، با حضور در منطقه حفاظت شده ورجین در شهرستان شمیرانات، به پویش ملی «سرو ایران» پیوست. در جریان این برنامه که با حضور معاونان و روسای ستادی اداره کل برگزار شد، چندین اصله نهال توسط مسئولان غرس شد.

عباس نژاد با تأکید بر اهمیت گسترش فضای سبز در مناطق حفاظت شده، بیان داشت: درختکاری فقط اقدامی نمادین نیست، بلکه حرکتی مؤثر به منظور حفظ منابع طبیعی و بهبود کیفیت هوای استان تهران است.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن مشارکت در این پویش، برنامه‌های مستمر برای توسعه پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده و حاشیه شهر تهران را در دستور کار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران هدف از حضور در پویش «سرو ایران» را ترویج فرهنگ عمومی درختکاری و تشویق شهروندان به مشارکت در حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام زمینه ساز افزایش سرانه فضای سبز و بهبود وضعیت زیست محیطی پایتخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما