سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بیعت مردم ایذه با رهبر جدید؛ استاندار خوزستان: اتحاد اقوام استان کابوس دشمنان است

۱۴۰۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۶:۰۴
کد خبر: ۲۳۲۱۸۹۶
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان در مراسم بیعت مردم ایذه با رهبر انقلاب، بر اهمیت جبهه مردمی در کنار جبهه نظامی تاکید کرد و اتحاد اقوام خوزستان را ضامن شکست دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده در مراسم بیعت مردم ایذه با رهبر انقلاب اسلامی که دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه برگزار دش، اظهار کرد: مردم ایذه، بختیاری‌های قهرمان، همواره در مسیر حق ایستاده و با باطل مبارزه کرده‌اند. امروز این مردم غیور، انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار با رهبر عزیزمان، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای بیعت می‌کنند و در مقابل دشمنان می‌ایستند.

او گفت: دشمنان یک جبهه نظامی گشوده‌اند، اما ملت بزرگ ما، خوزستان قهرمان و ایذه قهرمان، دو جبهه گشوده‌اند: جبهه نظامی و جبهه مردمی. حضور پرشور مردم ایذه در این مراسم، شعارها، حماسه و گرمای حضورشان، نشان‌دهنده ایستادگی این مردم انقلابی و ولایتمدار است. تا زمانی که فرزندان برومند ما در جبهه نظامی می‌رزمند و تا زمانی که این جبهه مردمی برپاست، دشمن روی پیروزی را نخواهد دید و بلکه دچار شکستی سنگین خواهد شد.

استاندار خوزستان ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، از نمایندگان مجلس خبرگان به دلیل انتخاب شایسته آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید تشکر و قدردانی کرد.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان افزود: ملت ما بخش اول کار یعنی انتخاب رهبری شایسته را به انجام رسانده است. جمهوریت و اسلامیت، مقبولیت و مشروعیت، دو پایه استوار نظام جمهوری اسلامی هستند. بخش اول کار به بهترین شکل انجام شد و اکنون بخش دوم، یعنی بیعت شرعی، از سوی شما مردم عزیز در حال انجام است. همین اجتماع های باشکوه شما به معنای بیعت شرعی با رهبر جدید است.

موالی‌زاده ضمن اشاره به اینکه دشمن یک جبهه نظامی دارد، اما ما دو جبهه نظامی و مردمی داریم، بیان کرد: فرزندان برومند ما در نیروهای مسلح با رشادت هر چه تمام‌تر مواضع دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در هم می‌کوبند و پشتوانه این جبهه نظامی، همین جبهه مردمی است. اهمیت این جبهه مردمی، اگر بیشتر از جبهه نظامی نباشد، کمتر از آن نیست.

او با ستودن قوم غیور بختیاری که همواره در مبارزه با باطل و دفاع از حق ایستاده‌اند، و یادآوری مقاومت آنان در جریان انقلاب مشروطه و دوران ستم شاهی، بر اتحاد و انسجام همه اقوام خوزستان از جمله بختیاری‌ها، عرب‌ها، ترک‌های قشقایی‌، شوشتری‌ها، دزفولی‌ها، بهبهانی‌ها و… تاکید کرد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: خوزستان پایتخت مقاومت است و دشمن بداند که میدان را ترک نخواهیم کرد.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان در ادامه به توسعه اتحادیه‌ها و بلوک‌های قدرت در جهان اشاره کرد و افزود: امروز اتحادیه اروپا کشورها را در قالب یک اتحادیه واحد درآورده است. اما چرا آنها تجویز می‌کنند که ایران عزیز ما دچار تجزیه شود؟ آنها نه تنها با جمهوری اسلامی، بلکه با خود ایران مخالفند و می‌خواهند کشور ما را تجزیه کنند. این خواب را به گور خواهند برد.

موالی‌زاده اظهار کرد: رهبر جدید، حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، با هوشمندی خود، راه را برای شکست دشمن هموار خواهد کرد.

استاندار خوزستان در پایان، ضمن تشکر از حضور گرم مردم ایذه، مسوولان، روحانیت معظم، اصناف، فرهنگیان، دانشگاهیان، کشاورزان، کارگران، کارمندان، سپاه، بسیج، ارتش و سربازان که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، اضافه کرد: با این تاریخ درخشان، با این مردان و شیرزنان، دشمن را مایوس و شکست‌خورده خواهیم کرد. حضور حماسی شما دشمن را مایوس می‌کند و ما مطمئنیم که با تاریخ درخشان و مردان و زنان شجاع خود، دشمن را به یاس و شکست خواهیم کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما