استاندار خوزستان: شکست سنگین آمریکا و رژیم صهیونیستی با وحدت نیروهای مسلح و مردم قطعی است
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در اجتماع بیعت مردم دشتآزادگان با رهبر انقلاب که جمعه هفتم فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: انشاالله صفی واحد را در مقابل این جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا جنایتکار تشکیل خواهیم داد.
او با اشاره به شرایط حساس کنونی و همبستگی ملی، گفت: به حول و قوه الهی ایران اسلامی ایستاده است و از اقوام مختلف در خوزستان، عزیزمان از عرب، بختیاری، لر، بهمئی، ترکقشقایی، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و… همه و همه در کنار یکدیگرند.
موالیزاده خوزستان را پایتخت دفاع مقدس و سرزمین مقاومت توصیف کرد و افزود: خوزستان اینجا هم خوش درخشید، همانطور که در دورههای پیشین در جنگ دوازده روزه و در دوران دفاع مقدس خوش درخشید.
استاندار خوزستان با بیان اینکه مرزداران عزیز ما در هویزه، سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و در کل این منطقه، سنگربانان و مرزداران عزیز ما در طول تاریخ بودهاند، بیان کرد: امروز بحمدالله همه حضور دارند و به حول قوه الهی ما در این مصاف پیروزیم.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به همکاریهای منطقهای، ادامه داد: این حرکت در حالی انجام می شود که متأسفانه برخی از کشورهای همسایه ما خاک خودشان را در اختیار دشمن قرار دادند و ما از آنها میخواهیم که تجدیدنظر کنند و در کنار جبهه حق بایستند.
او تأکید کرد: اگر کشورهای اسلامی در کنار هم باشند، هیچ قدرتی در جهان نمیتواند ملتها را از پای درآورد.
استاندار خوزستان در پایان ضمن اشاره به آمادگی کامل نیروهای امنیتی و نظامی استان، اضافه کرد: سپاه، بسیج، ارتش، فراجا، سربازان گمنام امام زمان(عج) و همه مسوولان و مردم در کنار هم هستند و دشمن صهیونیستی و آمریکا با این نیروهای مسلحی که ما داریم و این مردمی که داریم، انشاالله محکوم به شکست سنگین خواهند شد.




انتهای پیام/