سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا/ سرمربی کشتی ساحلی: از علیرضا دبیر تشکر می کنم/می خواهیم خوشرنگ‌ترین مدال را به دست آوریم

۱۴۰۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۰۸۸۷
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی آخرین وضعیت تیمش را در آستانه آغاز بازی های آسیایی سانیا را تشریح کرد.

 به گزارش برنا، محمد نادری  گفت: هدف مان دربازی های آسیایی ساحلی سانیا کسب خوشرنگ ترین مدال ممکن است

  سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان تاکید کرد: حدود یک هفته است که برای حضور در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا به چین آمده‌ایم و امیدوار هستیم که با یاری خدا و تلاش بچه‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم و پرچم  ایران را چین به اهتزاز درآوریم.با وجود آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصدی هدفی جز کسب بهترین مدال و اهتزاز پرچم ایران نداریم.

وی تصریح کرد: پیش از اعزام به سانیا چند مرحله اردو داشتیم و یک هفته‌ای که در چین اقامت داریم نیز تمرینات خوبی را پشت سر کذاشتیم، در حال حاضر کشتی گیران کشورمان به ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی خود رسیدند، اما طبق شناختی که از سایر تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی ساحلی دارم آنان نیز قوی هستند.

 نادری ادامه داد:  تا جایی که اطلاع دارم تیم بحرین چهار کشتی گیر روس در ترکیب خود دارد و تیم‌های پاکستان و هند نیز کشتی ساحلی، بنوعی کشتی محلی شان محسوب می‌شود و در این رشته حرف برای گفتن دارند  اما از آنجایی که هر چهار وزن کشتی گیران کشورمان قهرمان جهان هستند امید داریم که خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: قدردان کمیته ملی المپیک هستیم چراکه با تلاش بی وقفه و پی گیری‌های بسیار در شرایط خاص کشور اعزامی متفاوت داشتند و تیم‌های مختلف کاروان به سانیا اعزام شدند امیدوارم تمامی کاروان شهدای ناو دنا نتیجه مطلوبی کسب کنند تا جوابگوی زحمات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باشد.

وی در پایان گفت: از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تشکر فراوان دارم که با مدیریت و تلاش‌های وقفه ایشان تیم‌های کشتی آزاد، فرنگی و ساحلی بهترین نتایج را در مسابقات کسب می‌کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما