ملیپوش کشتی ساحلی: من و سایر بچهها به کمتر از طلا فکر نمیکنیم؛ تا همینجا هم ایران پیروز جنگ رمضان بوده
امیررضا صحرایی عضو تیم ملی کشتی ساحلی ایران، در گفتوگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره وضعیت آمادگی خود پیش از بازیهای آسیایی ساحلی اظهار کرد: حدود چهار تا پنج مرحله اردوی آمادهسازی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه وضعیت بدنی تیم بسیار خوب است. تمرینهای سنگینی داشتیم و شرایط کلی تیم رضایتبخش است.
وی افزود: چند روز زودتر راهی چین میشویم و آخرین مرحله اردوی ما در آنجا برگزار خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج را در بازیهای آسیایی ساحلی کسب کنیم.
این ملیپوش کشتی ساحلی ادامه داد: در این ۴۰ روز اخیر، با وجود مشکلات و فشارهای مختلف، تمریناتمان منظم برگزار شد. شرایط کمی سخت بود اما با پیگیریهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، برنامههای تمرینی بدون وقفه انجام شد و خوشبختانه همه اعضای تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارند.
صحرایی درباره شانس کسب مدال گفت: تیم کشتی ساحلی چهار نفره است و هر چهار نفر ما در مسابقات جهانی مراکش و یونان موفق به کسب مدال طلا شدیم. تمام تلاشمان را میکنیم تا این موفقیتها را دوباره تکرار کنیم. هدفم کسب مدال طلاست و سایر اعضای تیم نیز همین هدف را دنبال میکنند.
وی درخصوص جنگ رمضان خاطرنشان کرد: ما ملت بزرگ ایران ، خدا را داریم و تا همینجا هم پیروز جنگ بودهایم. آمریکا و رژیم صهیونیستی که جای خود، هیچ کشوری در دنیا زورش به ما نمیرسد.
انتهای پیام/