بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ شهاب کریمیپناه امروز شنبه (۲۹ فروردینماه) در گفتوگو با خبرنگار برنا با اشاره به رفع چهار مورد شکستگی در خط انتقال آب مجتمع گورسفید، اظهار کرد: با انجام این عملیات، آبرسانی به روستاهای انتهای خط از جمله "چم امامحسن" و "کرکهرک" به وضعیت پایدار بازگشت.
وی در تشریح این عملیات، افزود: پس از اعزام نیروهای عملیاتی به محل حادثه، اقدامات لازم برای تعمیر لوله پلیاتیلن سایز ۱۶۰ میلیمتر انجام و جریان آب در کوتاهترین زمان مجدداً وارد مدار بهرهبرداری شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب با اشاره به اهمیت این خط انتقال در تأمین آب شرب چند روستای پاییندست این شهرستان، خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در این خط، بررسیهای تکمیلی و پایش وضعیت خط لوله در دستور کار این امور قرار گرفته است.
کریمیپناه در ادامه از اجرای عملیات فوری تعمیر بخشی از شبکه توزیع آب در شهر سرمست خبر داد و گفت: به دلیل موقعیت محل حادثه و نیاز به حفاری اضطراری، تیمهای عملیاتی این امور بلافاصله پس از اعلام نقص فنی، وارد میدان شدند و مشکل ایجاد شده در کوتاهترین زمان ممکن بدون و ایجاد اختلال طولانیمدت در آبرسانی، مرتفع شد.
وی در پایان سخنانش با قدردانی از صبوری مشترکین این مناطق در زمان انجام تعمیرات، هدف از اجرای این عملیاتها را کاهش دفعات قطعی و افزایش تابآوری شبکه روستایی اعلام و تاکید کرد: تلاش همه همکاران ما با وجود شرایط سخت کاری این است که خدمترسانی به مردم منطقه بهطور مستمر و بدون تأخیر انجام شود.
انتهای پیام/