پاسخگویی به ۱۸ هزار تماس در مرکز ۱۲۲ آبفای کرمانشاه از ابتدای جنگ رمضان

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
|
۱۰:۰۵:۱۹
| کد خبر: ۲۳۲۸۰۹۷
پاسخگویی به ۱۸ هزار تماس در مرکز ۱۲۲ آبفای کرمانشاه از ابتدای جنگ رمضان
برنا- گروه استان‌ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تعطیلات نوروز امسال، حدود ۱۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ برقرار شده است.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ رضا داودی امروز چهارشنبه (۱۹ فروردین‌ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به ۱۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۲۲، اظهار کرد: از این تعداد، بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ درخواست مردمی در حوزه‌های حوادث آب، فاضلاب، قبوض، آب‌بها و... ثبت و به اکیپ‌های تخصصی مربوطه در سطح استان ارجاع داده شده است.

وی افزود: با وجود شرایط جنگی، خدمات مرکز ۱۲۲ استان به صورت ۲۴ ساعته با حضور کلیه پرسنل خانم و آقای این مرکز تداوم داشته تا لحظه‌ای در خدمات‌رسانی به مشترکین عزیز استان وقفه ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور افزایش امنیت پرسنل این مرکز و استمرار خدمات شبانه‌روزی، در این ایام مرکز ۱۲۲ به محلی امن و مخصوص شرایط اضطراری جابه‌جا شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :
آرزو کرمی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر