سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آذرخش هرمزگان آماده رقابت در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۳۶۷۸۶
برنا-گروه استانها:تیم هندبال بانوان آذرخش هرمزگان در آستانه برگزاری هفته‌های پایانی لیگ برتر، خود را برای مصاف با حریفان آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، رقابت‌های دو هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور به‌صورت متمرکز از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

بر این اساس، تیم آذرخش هرمزگان به‌عنوان نماینده استان در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم این رقابت‌ها، روزهای ۲۳ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه به میدان خواهد رفت و باید به مصاف تیم‌های کسرای گرم‌دره البرز و سنگ‌آهن بافق برود.

آذرخش هرمزگان که امسال در لیگ برتر هندبال بانوان حضور دارد، امیدوار است با عملکردی مطلوب در دیدارهای پایانی، نتایج قابل قبولی کسب کند.

نظر شما