سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پایان مراسم‌محوری در استانداری خراسان شمالی / تأکید بر فرهنگ‌سازی و بهره‌وری به جای تشریفات

۱۴۰۵/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۴۵۲۸۷
برنا ـ گروه استان ها: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی اعلام کرد که شورای فرهنگی استانداری در سال جدید، برنامه‌های خود را از رویکرد صرفاً تشریفاتی و مراسم‌محور به سمت فرهنگ‌سازی و بهره‌وری تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ، حسین فرجی در نخستین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۵ با تأکید بر پیگیری جدی‌تر برنامه‌های عملیاتی، گفت: رسالت اصلی این شورا، فرهنگ‌سازی است و توجه به ارزش‌های فرهنگی باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر بهره‌وری در سیستم اداری، خواستار اقدامات مؤثر برای کاهش مصرف و مدیریت بهینه انرژی در استانداری شد. فرجی همچنین بر تغییر رویکرد در برگزاری مناسبت‌ها تأکید کرد و افزود: مناسبت‌ها را نباید صرفاً مراسم‌محور برگزار کنیم، بلکه برنامه‌های فرهنگی با اولویت فرهنگ‌سازی را جایگزین نماییم.

از دیگر محورهای سخنان وی می‌توان به برگزاری میزهای خدمت در تجمعات شبانه مردمی و نمازهای جمعه، فضاسازی ادارات در مناسبت‌ها، و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و خانواده‌هایشان اشاره کرد.

نظر شما