به گزارش برنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، وزیر خارجه قطر در این تماس تلفنی با وزیر خارجه عربستان درباره روابط دو جانبه و راههای گسترش و تعمیق آن و تلاشهای میانجیگرانه پاکستان میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر گفتوگو و رایزنی کردهاند.
در این گفت وگوی تلفنی آل ثانی و بن فرحان درباره هم افزایی تلاشها برای پشتیبانی از میانجیگریها به منظور کاهش تنشها بحث و تبادل نظر شده است.
وزیر خارجه قطر در این تماس تلفنی بر ضرورت همراهی همه طرفها با تلاشهای جاری به منظور گشایش مسیری برای حل و فصل ریشهای بحران از طریق گفتوگو و ابزارهای مسالمت آمیز به گونهای که به یک توافق پایدار و بدون بازگشت درگیریها منجر شود، تاکید کرده است.
انتهای پیام/