سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

رایزنی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره آتش بس میان ایران و آمریکا

۱۴۰۵/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۵:۲۴
کد خبر: ۲۳۴۵۷۳۹
برنا - گروه بین الملل: منابع خبری گزارش دادند که محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر خارجه عربستان درباره آتش بس میان ایران و آمریکا با یکدیگر رایزنی کرده‌اند.

به گزارش برنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، وزیر خارجه قطر در این تماس تلفنی با وزیر خارجه عربستان درباره روابط دو جانبه و راه‌های گسترش و تعمیق آن و تلاش‌های میانجیگرانه پاکستان میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر گفت‌و‌گو و رایزنی کرده‌اند.

در این گفت وگوی تلفنی آل ثانی و بن فرحان درباره هم افزایی تلاش‌ها برای پشتیبانی از میانجیگری‌ها به منظور کاهش تنش‌ها بحث و تبادل نظر شده است.

وزیر خارجه قطر در این تماس تلفنی بر ضرورت همراهی همه طرف‌ها با تلاش‌های جاری به منظور گشایش مسیری برای حل و فصل ریشه‌ای بحران از طریق گفت‌و‌گو و ابزار‌های مسالمت آمیز به گونه‌ای که به یک توافق پایدار و بدون بازگشت درگیری‌ها منجر شود، تاکید کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما