سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

در قالب طرح «از سفر تا سمن» برگزار شد

دانشجویان بستکی در هشتمین تور گردشگری «از سفر تا سمن» هرمزگان شرکت کردند

۱۴۰۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۵۱۳۹۹
برنا - باشگاه جوانی؛ هشتمین تور گردشگری استانی «از سفر تا سمن» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان با حضور دانشجویان شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، هشتمین تور گردشگری طرح «از سفر تا سمن» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان با حضور دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان بستک برگزار شد.

این تور آموزشی و فرهنگی زیر نظر معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اجرا شد و شرکت‌کنندگان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان‌های بندرلنگه و بندرکنگ بازدید کردند.

در جریان این برنامه، دانشجویان از خانه فکری بندرلنگه بازدید کردند و نمایندگان شهرداری بندرلنگه و انجمن مردمی میراث فرهنگی این شهرستان، توضیحاتی درباره تاریخچه، معماری و ویژگی‌های این بنای تاریخی ارائه دادند.

بازدید از بافت تاریخی بندرکنگ و موزه مردم‌شناسی کنگ نیز از دیگر بخش‌های این تور بود که با هدف آشنایی دانشجویان با ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان هرمزگان برگزار شد.

برگزارکنندگان این طرح، توسعه آگاهی فرهنگی، تقویت هویت بومی و آشنایی جوانان با ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی استان را از اهداف اصلی اجرای تورهای «از سفر تا سمن» عنوان کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما