بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ غلامرضا شهبازی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: ماه محرم، ماه حماسه، ایثار، آزادگی و تجلی بلندترین مفاهیم انسانی و الهی است و فرهنگ عاشورا سرمایهای گرانبها برای جامعه اسلامی به شمار میرود.
وی افزود: شهر کرمانشاه به عنوان دروازه عتبات عالیات و یکی از مهمترین مسیرهای تردد زائران حسینی، همواره ارادت ویژهای به خاندان عصمت و طهارت (ع) داشته و مردم این دیار نقش برجستهای در پاسداشت شعائر دینی و آیینهای عزاداری سرور و سالار شهیدان ایفا کردهاند.
شهبازی با اعلام آمادگی کامل مجموعه سازمان مدیریت حملونقل مسافر شهرداری کرمانشاه برای خدمترسانی به شهروندان در این ایام، گفت: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، ناوگان حملونقل عمومی، به ویژه ناوگان تاکسیرانی، در شبهای عزاداری و برگزاری مراسمهای مذهبی، با هدف تسهیل تردد شهروندان و عزاداران حسینی، خدمات لازم را ارائه خواهد کرد تا همشهریان بتوانند با سهولت بیشتری در آیینهای سوگواری و برنامههای مذهبی حضور یابند.
رئیس سازمان مدیریت حملونقل مسافر شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: این سازمان خود را خدمتگزار مردم و عزاداران حسینی میداند و تلاش خواهد کرد با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود، زمینه رفاه، آرامش و جابهجایی مناسب شهروندان در ایام محرم را فراهم سازد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با بهرهگیری از آموزههای مکتب عاشورا و تأسی به سیره حضرت سیدالشهدا (ع)، بیش از پیش در مسیر اخلاق، همدلی، مسئولیتپذیری و خدمت به مردم گام برداریم.
انتهای پیام/