امکان پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه ایجاد می‌شود

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
|
۱۶:۴۵:۴۲
| کد خبر: ۲۳۴۸۶۸۰
امکان پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه ایجاد می‌شود
برنا- گروه استان‌ها: رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه از تجهیز ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر به سامانه پرداخت الکترونیکی خبر داد و این اقدام را تحولی مهم در راستای افزایش رفاه شهروندان و ارتقای شفافیت مالی برشمرد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ غلامرضا شهبازی با اعلام این خبر اظهار داشت: هوشمندسازی خدمات حمل‌ونقل عمومی یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است. در همین راستا، با حمایت‌های شهردار کرمانشاه و همکاری فنی سازمان فاوا، زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی در بخشی از ناوگان فراهم شده و توسعه آن به کل شبکه با جدیت دنبال می‌شود.

شهبازی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، افزود: حذف پول نقد از چرخه پرداخت کرایه، علاوه بر افزایش سرعت و سهولت در جابه‌جایی مسافران، موجب کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها، دقت در ثبت تراکنش‌ها و ارتقای شفافیت مالی در ناوگان می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری با قدردانی از نگاه توسعه‌محور شهردار کرمانشاه و تلاش‌های مهندس لطفی، رئیس سازمان فاوا، تصریح کرد: تعامل سازنده میان این دو سازمان باعث شد تا یکی از مطالبات دیرین شهروندان کرمانشاهی در حوزه حمل‌ونقل به ثمر بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هوشمندسازی ناوگان تنها به پرداخت الکترونیکی محدود نمی‌شود و نوسازی ناوگان و ارتقای خدمات شهری بر بستر تکنولوژی‌های روز، در دستور کار و مطالعه سازمان قرار دارد تا کرمانشاه به سمت الگوی شهر هوشمند و شهروندمحور حرکت کند.

انتهای پیام/

نویسنده :
بهنام بسامی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر