امکان پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه ایجاد میشود
بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ غلامرضا شهبازی با اعلام این خبر اظهار داشت: هوشمندسازی خدمات حملونقل عمومی یکی از اولویتهای اصلی مدیریت شهری است. در همین راستا، با حمایتهای شهردار کرمانشاه و همکاری فنی سازمان فاوا، زیرساختهای پرداخت الکترونیکی در بخشی از ناوگان فراهم شده و توسعه آن به کل شبکه با جدیت دنبال میشود.
شهبازی با تأکید بر اینکه بهرهگیری از فناوریهای نوین یک ضرورت اجتنابناپذیر است، افزود: حذف پول نقد از چرخه پرداخت کرایه، علاوه بر افزایش سرعت و سهولت در جابهجایی مسافران، موجب کاهش زمان توقف اتوبوسها در ایستگاهها، دقت در ثبت تراکنشها و ارتقای شفافیت مالی در ناوگان میشود.
رئیس سازمان حملونقل مسافر شهری با قدردانی از نگاه توسعهمحور شهردار کرمانشاه و تلاشهای مهندس لطفی، رئیس سازمان فاوا، تصریح کرد: تعامل سازنده میان این دو سازمان باعث شد تا یکی از مطالبات دیرین شهروندان کرمانشاهی در حوزه حملونقل به ثمر بنشیند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه هوشمندسازی ناوگان تنها به پرداخت الکترونیکی محدود نمیشود و نوسازی ناوگان و ارتقای خدمات شهری بر بستر تکنولوژیهای روز، در دستور کار و مطالعه سازمان قرار دارد تا کرمانشاه به سمت الگوی شهر هوشمند و شهروندمحور حرکت کند.
انتهای پیام/