سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد

استفاده از ایام تابستان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان/ حذف پروتکل‌های اداری اضافه برای تمرکز بر کیفیت یادگیری

۱۴۰۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۶۳۱۳
برنا - گروه اجتماعی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های «پروژه مهر»، اعلام کرد: هدف اصلی، حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای و بدون کمبود معلم در آغاز سال تحصیلی جدید است.

سید حمایت میرزاده، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، در نشست شورای معاونین استان همدان، ضمن اشاره به اولویت‌های راهبردی دستگاه تعلیم و تربیت، بر لزوم حذف پروتکل‌های اداری دست‌وپاگیر جهت تمرکز بر کیفیت آموزش تأکید کرد.

میرزاده با اشاره به توجه ویژه رئیس‌جمهور به حوزه آموزش و پرورش، اظهار داشت: «باور عمیق رئیس‌جمهور به نقش کلیدی آموزش و پرورش در اصلاح امور کشور، فرصت ارزشمندی را برای ارتقای کیفیت و تحقق عدالت آموزشی ایجاد کرده است.» وی افزود که این توجه ویژه، بستری مناسب برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت فراهم آورده است.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به بررسی برنامه‌های تابستانی پرداخت و از فرصت طلایی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان سخن گفت. وی همچنین از اقدامات حوزه معاونت حقوقی در زمینه ساماندهی املاک و تعیین تکلیف اسناد ثبتی فضا‌های آموزشی و پیگیری‌های قانونی برای صیانت از آنها خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، میرزاده در پایان با تأکید بر اهمیت آشنایی مدیران با قانون رسیدگی به تخلفات اداری جهت ارتقای انضباط سازمانی، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع چالش‌ها و پیشبرد اهداف وزارتخانه شد.

انتهای پیام/

نظر شما