سهیل موسوی که یکی از امیدهای اصلی ووشوی ایران برای کسب مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا محسوب میشود، در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درباره آخرین شرایط خود و برنامههای پیشرو صحبت کرد.
از دو مرحله انتخابی با موفقیت عبور کردم
موسوی در ابتدای صحبتهایش درباره روند آمادهسازی تیم ملی گفت: دو مرحله اردو و انتخابی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در هر دو مرحله توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و با موفقیت از انتخابیها عبور کنم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و برای مسابقات پیش رو آماده میشویم.
جام شانگهای محک مهمی پیش از ناگویاست
وی در خصوص حضور تیم ملی در جام شانگهای گفت: پیش از بازیهای آسیایی، مسابقات شانگهای را در پیش داریم که هم یک اردوی تمرینی ارزشمند برای ما محسوب میشود و هم فرصت خوبی است تا مقابل حریفان چینی قرار بگیریم و شرایط خودمان را بسنجیم. این مسابقات اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. بازیهای سخت و مهمی در پیش داریم و بعد از بازگشت نیز سه یا چهار مرحله اردوی دیگر تا زمان اعزام به ناگویا برگزار خواهد شد.
احتمال برگزاری اردو یا تورنمنت تدارکاتی دیگر وجود دارد
موسوی درباره برنامههای تدارکاتی تیم ملی تا بازیهای آسیایی گفت: در حال حاضر برنامه مشخص دیگری اعلام نشده، اما اگر شرایط فراهم باشد، احتمال دارد فدراسیون اردو یا مسابقات تدارکاتی دیگری را نیز در خارج از کشور برای تیم در نظر بگیرد.
چین، کره و ویتنام مهمترین رقبای ما هستند
وی در خصوص رقبای اصلی خود در بازیهای آسیایی ناگویا گفت: در اوزان پایین، تیمهای چین، کره جنوبی و ویتنام همیشه از قدرت بالایی برخوردار هستند. ما حریفانمان را به خوبی میشناسیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات خواهیم شد تا بهترین نتیجه را بگیریم.
تمام هدفم کسب مدال طلای ناگویاست
موسوی در پایان در مورد هدف شخصی خود در این بازیها گفت: بازیهای آسیایی ناگویا مهمترین هدف من است و تقریبا دو سال است که تمام زندگی و برنامههایم را برای این مسابقات تنظیم کردهام. بدون شک با هدف کسب مدال طلا به میدان میروم و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را برای کشورم به دست بیاورم.
انتهای پیام/