ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی ناگویا تست دادند

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۲۰:۱۰:۴۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۹۳۰
ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی ناگویا تست دادند
برنا - گروه ورزشی: ملی‌پوشان وزنه‌برداری در آزمون‌های پزشکی، سنجش و ارزیابی ذهنی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

طبق اعلام آکادمی ملی المپیک، پس از پایان نخستین مرحله از اردو‌های آماده سازی تیم ملی وزنه برداری که طی ۲ ماه و به میزبانی اردبیل برگزار شد، دومین مرحله از اردو‌های این تیم در سال ۱۴۰۵ و با هدف حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال پیگیری است.

امروز ۱۵ ورزشکار حاضر در این اردو ضمن حضور در معاینات پزشکی اولیه جهت امن بودن شرکت در آزمون‌های آمادگی جسمانی پیشرفته، در آزمون‌های آمادگی جسمانی و سنجش ارزیابی عملکرد ذهنی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

اسامی اردونشینان تیم ملی وزنه برداری که صبح امروز در آزمون‌های مذکور حضور پیدا کردند به شرح زیر است:

علی داوودی، علیرضا یوسفی، علی عالی پور، علیرضا نصیری، مصطفی جوادی، رضا باغی، علیرضا معینی، محمد جواد بیرانوند، امیرحسین سپه، سپنتا حاکم زاده، فرهاد قلی زاده، حمیدرضا زارعی، ابوالفضل زارع، عبداله بیرانوند و حمیدرضا محمدی تنها.

گفتنی است هدایت این تیم بر عهده بهداد سلیمی (سرمربی) و علی جباری به همراه جواد نادری (مربیان) است.

شایان ذکر است، از دیگر رویداد‌های مهم پیش روی تیم ملی وزنه برداری، مسابقات جهانی این رشته ورزشی است که اوایل آبان ماه و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر