سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

احمدی: قد بلند بیرانوند کمک حال تیم ملی شد/ استراتژی خوبی مقابل بلژيک داشتیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۵۷۲۱۰
برنا - گروه ورزشی: سنگربان اسبق تیم ملی پس از دیدار ایران مقابل بلژیک درباره عملکرد بیرانوند صحبت کرد.

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره بازی ایران مقابل بلژيک گفت: از ابتدا مشخص بود که دیدار سختی داریم اما استراتژی خوبی انتخاب کردیم. انتخاب این استراتژی خوب هم جواب داد؛ هرچند که موقعیت‌هایی هم به حریف دادیم.

وی افزود: بازی مقابل بلژیک شب خوب علیرضا بود و عکس‌العمل‌های خوبی از خود نشان داد. این مساله به درخشش تیم ملی هم کمک کرد. ما در زمانی که حریف ۱۰ نفره شد توانستیم نفس بکشیم و در کل شرایط‌مان بهتر شد. در مجموع کسب یک امتیاز اتفاق خوبی بود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره واکنش مشهور و نجات‌آسای بیرانوند توضیح داد: در آن صحنه بیرانوند از قد بلندش استفاده کرد و باعث شد تا دروازه خالی ایران باز نشود. او از جا بلند نشد و عکس‌العملی سریع نشان داد. بیرانوند از نظر فرم بدی در شرایط خوبی قرار داشت و این مساله هم در موفقیتش تاثیر داشت.

احمدی با تمجید از کورتوا تصریح کرد: بیرانوند درون دروازه ما خوب کار کرد اما نباید از نمایش کورتوا هم بگذریم. او چندبار مانع گلزنی ما شد. در واقه  هم حریف شانس آورد و هم ما اما به طور کلی نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در پایان درباره بازی سوم تیم لمی مقابل مصر عنوان کرد: امیدوارم در بازی مقابل مصر مثل بازی مقابل بلژیک بازی کنیم. یعنی یک استراتژی خوب اتخاذ کنیم. باید هدف‌مان اول گل نخوردن باشد. 

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در پایان گفت: ما در بازی اول شرایط‌مان ایده‌آل نبود اما در بازی دوم بهتر شدیم. در بازی سوم هم به نظرم از بازی دوم بهتر می‌شویم چون دیگر استرس بازی اول را نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما