سرمربی مصر: احساس کردیم در ورزشگاه خانگی‌مان در قاهره بازی می‌کنیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۰۸:۳۰:۲۱
| کد خبر: ۲۳۵۷۱۳۶
سرمربی مصر: احساس کردیم در ورزشگاه خانگی‌مان در قاهره بازی می‌کنیم
برنا - گروه ورزشی: حسام حسن پس از برد شاگردانش مقابل نیوزلند به تمجید از شرایط ورزشگاه پرداخت.

حسام حسن پس از برتری شاگردانش مقابل نیوزلند گفت: احساس کردیم در ورزشگاه قاهره بازی می‌کنیم چون هواداران این حس را دادند که انگار در خانه هستیم. می‌خواهم از همه اعضا تشکر کنم بابت تلاش‌های‌شان و اتمسفری که خلق شد.

وی افزود: از زمانی که به یاد دارم، همیشه رویای این را داشتم که مردم مصر را خوشحال کنم؛ حتی وقتی یک بازیکن بودم.

سرمربی مصر در پایان گفت: در نیمه دوم به همان سطح همیشگی‌مان برگشتیم و توانستیم ۳ گل بزنیم. توانایی به ثمر رساندن بیشتر از ۳ گل را هم داشتیم اما در هر صورت از شاد کردن دل مردم مصر خوشحالم.

 انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر