سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر دفاع پاکستان: حامیان آمریکایی اسرائیل، خود را به رژیم صهیونیستی فروخته‌اند

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۳۵۷۵۱۷
برنا - گروه بین الملل: وزیر دفاع پاکستان با ابراز انزجار از جنایات بی سابقه علیه فلسطینیان و لبنان درباره خرابکاری اسرائیل در مسیر اجرای تفاهمات حاصله بین ایران و آمریکا هشدار داد و افزود: موفقیت تفاهم خاتمه جنگ به مثابه پایان آینده سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی است

به گزارش برنا، «خواجه محمد آصف» که به دلیل مواضع صریح و پایدار خود در حمایت از فلسطین و ایران و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از چهره‌های شاخص سیاسی پاکستان محسوب می‌شود، گفت: اسرائیل به هر دری خواهد زد تا در مسیر توافق ایران و آمریکا خرابکاری کند.

وی در یک برنامه تلویزیونی با سرزنش همدستی کشور‌های اروپایی و آمریکا در پروژه نسل کشی غزه و لبنان که اسرائیل و نتانیاهو آن را مدیریت می‌کنند، افزود: متاسفانه حامیان اسرائیل از جمله سفیر فعلی ایالات متحده در قدس اشغالی خود را به صهیونیست‌ها فروخته‌اند.

خواجه محمد آصف درباره چشم انداز مذاکرات ایران و آمریکا گفت: اسرائیل تهدید اصلی پیش روی این تفاهم‌نامه است و در صورت موفقیت نهایی توافق ایران و آمریکا، سیاست نتانیاهو به نقطه پایان رسیده و حتی وی ممکن است (به دلیل پرونده‌های فساد) بازداشت شود.

وی افزود: جنایاتی که نتانیاهو و اسرائیل علیه فلسطینیان و لبنان مرتکب شده‌اند در تاریخ سابقه نداشته و این وضعیت بسیاری از ملت‌های جهان را بیدار کرده تا جایی که جامعه یهودیان در آمریکا نیز از رفتار وحشیانه اسرائیل اعلام برائت می‌کنند.

وزیر دفاع پاکستان با تاکید بر موضع کشورش مبنی بر به رسمیت نشناختن اسرائیل، گفت: ما متوجه هستیم که عناصر ضد پاکستانی چه در هندوستان و یا افغانستان توسط اسرائیل مسلح می‌شوند و به نیابت از اسرائیل دست به تجاوزگری یا ایجاد نا امنی در پاکستان می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما