به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ علیاصغر طهماسبی با بیان اینکه صرفهجویی را از ادارات شروع کردهایم، از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف خانگی به کاهش بار شبکه و حفظ انرژی برای بخش تولید کمک کنند.
استاندار گلستان همچنین، بر ضرورت تأمین پایدار انرژی برای صنایع تأکید کرد و هشدار داد که مدیریت مصرف نباید به توقف خطوط تولید منجر شود.
طهماسبی با اشاره به نقش حیاتی صنعت در اقتصاد استان، تأکید کرد که هرگونه اختلال در تأمین انرژی میتواند زنجیره تولید را دچار بحران کند و مدیریت برق باید توازن هوشمندانهای میان مصرف عمومی و نیازهای تولید برقرار کند.
انتهای پیام /