استاندار گلستان : حفظ کیفیت خدمات‌رسانی به مردم اولویت اصلی دولت است

|
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
|
۰۸:۵۹:۵۷
| کد خبر: ۲۳۵۴۱۵۳
استاندار گلستان : حفظ کیفیت خدمات‌رسانی به مردم اولویت اصلی دولت است
برنا – گروه استانها : استاندار گلستان با اشاره به شرایط خاص کشور و فشار ناشی از تحریم‌ها، حفظ کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را اولویت اصلی دولت خواند و به مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد : برای جذب بودجه، فراتر از مصوبات سفر عمل کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ علی‌اصغر طهماسبی، استاندار گلستان در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور، با تأکید بر لزوم تحرک بیشتر مدیران استانی، از آنها خواست تا با تقویت روحیه مطالبه‌گری در وزارتخانه‌ها، سهم استان از اعتبارات ملی را فراتر از مصوبات سفر و بر اساس ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه افزایش دهند.

طهماسبی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مسئولان باید در سطوح ملی و استانی به‌طور جدی پیگیر حقوق مردم باشند و با برقراری ارتباط مؤثر با سازمان‌های مرکزی و نمایندگان مجلس، برای دفاع از سهم اعتباری استان تلاش کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و فشار ناشی از تحریم‌ها، حفظ کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را اولویت اصلی دولت خواند و افزود: مدیران باید ضمن شناسایی چالش‌های پیش‌رو، با الگوگیری از سبک مدیریت میدانی، برای رفع موانع موجود پیش‌قدم شوند.

طهماسبی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های برخی مدیران در پیگیری مشکلات خاص، به مسئولان حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی مأموریت داد تا با نظارت دقیق، زمینه لازم برای تحقق سهم ادارات و دانشگاه‌های استان از بودجه‌های ملی را فراهم کنند. 

وی تأکید کرد که در شرایط دشوار کنونی، مدیران باید با روحیه جهادی و پیگیری مستمر، از هدررفت فرصت‌های قانونی برای توسعه استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر