به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ یادگار احمدی گفت : این معادن به علت مشکلات مالی فعالیتی نداشتند که با مجوز شورای معادن فعالیت خود را از سر میگیرند.
وی همچنین از اختصاص بخشی از درآمدهای بهره برداری از معادن برای محرومیت زدایی در مناطق استخراج شده خبر داد.
استاندار سمنان در این جلسه قانون را فصل الخطاب همه در خصوص واگذاری معادن و بهره برداری از آن ذکر کرد و بر بهره مندی مردم از معادن و اقناع سازی در خصوص فعالیت اقتصادی و قانونی معادن استان تاکید کرد.
محمد جواد کولیوند گفت: باید مزایدههای معادن با توجه به طرحهای عمرانی شهرستانهای استان سمنان برگزار شود.