سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مدیرعامل چادرملو: در بازی نابرابر مقابل پرسپولیس شرکت می‌کنیم/ درخواست تعویق یک‌روزه داریم

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۷:۱۷
کد خبر: ۲۳۵۷۷۱۵
برنا - گروه ورزشی: علیرضا بابایی مواضع باشگاه چادرملو در خصوص حضور یا عدم حضور در تورنمنت ۳ جانبه را اعلام کرد.

به گزارش برنا، پس از اعلام رسمی برگزاری دیدار بین پرسپولیس و چادرملو در تورنمنت ۳ جانبه، باشگاه چادرملو اقدام به برگزاری یک جلسه کرد که ماحصل آن شرکت در این تورنمنت بود.

علیرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص محتوای جلسه هیات مدیره گفت: تصمیم گرفتیم علی‌رغم میل باطنی و آکادگی بدنی و فنی، جهت احترام به فوتبال و اینکه ثابت کنیم نتایج باید در زمین رخ بدهد در بازی شرکت کنیم.

وی افزود: سرمربی تیم ما مخالفت خود نسبت به حضور در این مسابقات را اعلام کرد اما اکثریت هیات مدیره نظرشان این بود که در این جدال نابرابر حضور پیدا کنیم. 

مدیرعامل چادرملو ادامه داد: با توجه به شرایط درخواست داریم تا بازی یک روز به تعویق بیفتد. ما هم سعی می کنیم بازیکنان‌مان را به حد نصاب برسانیم چون تا امروز تمرینی برگزار نکرده‌ایم و با توجه به درخواست بازیکنان مبنی بر حضور در مراسم عزاداری محرم، قرار بود پس از تعطیلات کار را آغاز کنیم.

بابایی در پایان گفت: مراتب اعتراض خودمان به رای کمیته انضباطی و مدل انتخابی بازی‌ها اعلام کرده‌ایم اما جهت احترام به فوتبال، بدون یک جلسه تمرین در این تورنمنت حضور پیدا می‌کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما