پرسپولیس با ملی پوشانش برای سهمیه آسیا به میدان می‌رود!

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۴:۴۰:۴۹
| کد خبر: ۲۳۵۷۷۹۱
پرسپولیس با ملی پوشانش برای سهمیه آسیا به میدان می‌رود!
برنا - گروه ورزشی: سرخ پوشان تهرانی با ملی پوشان خود برای دیدار مقابل چادرملو آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، وضعیت ملی پوشان امید پرسپولیس برای تورنمنت سه جانبه‌ای که قرار است طی آن تکلیف سهمیه سوم ایران برای حضور در آسیا روشن شود؛ مشخص شد.

پرسپولیس براساس اعلام سازمان لیگ قرار است روز ۵ تیرماه به مصاف تیم چادرملو برود تا برنده این بازی با تیم گل گهر دیدار داشته باشد تا تکلیف سهمیه سوم ایران برای فصل آتی آسیا رسما روشن شود.

این در حالی است که با اعلام جدید از سوی حسین عبدی سرمربی تیم امید ایران، اردوی جدید ملی پوشان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران از ششم تا پانزدهم در مرکز ملی برگزار می‌شود تا ابهامی در خصوص حضور ملی پوشان امید پرسپولیس در بازی مقابل چادرملو به وجود آید.

در لیست جدید تیم امید نفراتی مانند محمد گندمی، فرزین معامله گری، سهیل صحرایی و علیرضا همایی فر چهار ملی پوشی هستند که نام شان در لیست جدید تیم حسین عبدی به چشم می‌خورد.

در این راستا بررسی‌های خبرنگار ورزشی برنا نشان می‌دهد براساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین باشگاه پرسپولیس و کادرفنی امید و مدیران فدراسیون فوتبال مقرر شده با توجه به درگیر بودن سرخ پوشان در این تورنمنت، ملی پوشان این تیم فعلا از حضور در تمرین امید‌ها معاف هستند و در سه روز اول اردوی تیم ملی غیبت موجهی دارند.

گفتنی است پرسپولیس و چادرملو در اولین بازی تورنمنت سه جانبه قرار است برابر هم به میدان بروند و مقرر شده برنده این دیدار در بازی بعدی به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود تا پس از گش و قوس فراوان بالاخره تکلیف سهمیه سوم و پردردسر ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سطح دوم این رقابت‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر