به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز ضمن اشاره به حجم بالای اقدام های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و جمعآوری یک هزار و ۱۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون، اظهار کرد: این تعداد دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز، معادل ۳/۷ مگاوات انرژی را بهصورت غیرقانونی مصرف میکردند که با تلاش شبانهروزی همکاران ما در این شرکت، شناسایی و جمعآوری شدند.
او گفت: بر اساس ارزیابیهای انجام شده، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان موفق به کسب رتبه نخست کشور در زمینه شناسایی و جمعآوری ماینرهای غیرمجاز شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ضمن تاکید بر سیاستهای قاطع این شرکت در مدیریت مصرف انرژی، افزود: استفاده غیرمجاز از برق و فعالیت مراکز استخراج رمز ارز بدون مجوز، علاوه بر تضییع حقوق عمومی، موجب افزایش تلفات انرژی، آسیب به تجهیزهای شبکه و کاهش کیفیت خدماترسانی به مشترکان میشود، به همین دلیل، هدف اصلی ما از اجرای این طرحهای نظارتی، برقراری عدالت در توزیع انرژی است.
خدری تاکید کرد: با هرگونه بدمصرفی و استفاده غیرمجاز از شبکه برق بدون اغماض برخورد خواهد شد زیرا انرژی برق متعلق به آحاد جامعه است و رعایت عدالت در توزیع آن، خط قرمز ماست.
رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان ضمن اشاره به ضرورت پایداری شبکه در ایام پیک بار اضافه کرد: برای صیانت از سرمایههای ملی، حفاظت از زیرساختهای شبکه و تامین رفاه و آسایش مشترکان در تابستان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از تمامی روشهای قانونی و فنی برای حفظ پایداری شبکه برق بهره خواهیم برد تا خللی در خدماترسانی به مردم عزیز ایجاد نشود.
انتهای پیام/