خاموشی ۱۱ ماینر غیرمجاز در ایذه و دزپارت
برنا - گروه استانها: رییس پلیس ایذه و دزپارت از دستگیری یک نفر و کشف ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستانها خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حشمتاله بستامی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نوسان های احتمالی شبکه برق، افزایش محسوس دما و استفاده روزافزون از وسایل برقی، در راستای پیشگیری از سوءاستفاده غیرمجاز از شبکه برق بهویژه با نصب ماینر، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او گفت: در عملیات رصد اطلاعاتی، یک نفر دخیل در این مورد شناسایی شد و ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و ۱۱ دستگاه ماینر متصل به شبکه برق را کشف کردند.
رییس پلیس شهرستان های ایذه و دزپارت در پایان افزود: متهم دستگیرشده برای طی مراحل قانونی پرونده، به مرجع قضایی تحویل شد.
انتهای پیام/
نظر شما