سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حمله مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۳۵۷۹۲۱
برنا - گروه بین الملل: رژیم صهیونیستی عصر امروز مجدداً نقض آتش‌بس کرده و یک خودرو را در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش برنا و به نقل از اسکای نیوز، یک خودروی پارک شده مابین دو منطقه «بیت یاحون» و «برعشیت» هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

برخی منابع خبری گزارش دادند این حمله پهپادی، تلفات جانی نداشت.

این تجاوز هوایی در شرایط انجام می‌گیرد که هم اکنون دور پنجم مذاکرات رژیم صهیونیستی و لبنان در مقر وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن در جریان است.

امروز همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی با سلاح‌های خودکار از میان مناطق مسکونی به سوی گروهی از غیرنظامیان در محله «الدیر» در شهر النبطیه تیراندازی کردند.

بر اساس این بیانیه، این افراد در حال بازگشایی مسیر‌ها و بیرون کشیدن پیکر شهدا از زیر آوار بودند که هدف حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما