سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

توخل: مستحق گلزنی بودیم/ هنوز به بازی با پاناما فکر نکرده‌ام

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۰۳:۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۳۵۸۰۱۱
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است شاگردانش مقابل غنا شایسته رسیدن به گل بودند. 

به گزارش برنا، توماس توخل سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از تساوی صفر بر صفر برابر غنا در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ در نشست خبری حاضر شد و درباره فرصت از دست رفته هری کین در دقایق پایانی گفت: معمولا چنین موقعیتی برای ما یک فرصت گلزنی قطعی محسوب می‌شود. آن صحنه یک موقعیت بزرگ بود و پس از آن هم فرصت دیگری داشتیم. فکر می‌کنم شایسته گلزنی بودیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. غنا نسبت به مسابقه نخست، با رویکردی دفاعی‌تر وارد زمین شد و با آرایش ۱-۴-۵ بازی کرد. هرچه از نیمه اول گذشت، شرایط بهتری پیدا کردیم، اما در نهایت نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی سه‌شیرها افزود: در بیشتر دقایق مسابقه، عملکرد بسیار خوبی در مهار ضدحملات حریف داشتیم و باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم. بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

توخل در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل پاناما تغییری در برنامه‌های تیمش ایجاد خواهد کرد، گفت: هنوز هیچ ایده‌ای در این باره ندارم. چهار روز دیگر باید آن مسابقه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما