کیروش: انگلیس راهی برای شکست دادن ما نداشت/ تساوی نتیجهای عادلانه بود
کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی غنا، پس از تساوی بدون گل برابر انگلیس در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی در ابتدای صحبتهایش گفت: به شیوه جنگیدن بازیکنانم در طول بازی افتخار میکنم. آنها به بهترین شکل به برنامهای که برای مسابقه داشتیم پایبند بودند. در فوتبال گاهی باید دفاع کنید و ما هم این کار را انجام دادیم.
وی با اشاره به تفاوت سبک دو تیم گفت: نمیتوانم وقتی آنها راکاندرول بازی میکنند، سامبا بازی کنم. این ماهیت فوتبال است. هدف ما این بود که نیمه اول را به شکلی به پایان برسانیم که انگلیس سردرگم باشد و راهحلی برای باز کردن دفاع ما پیدا نکند.
سرمربی غنا درباره اهمیت این نتیجه اظهار داشت: اولین هدف ما صعود از مرحله گروهی است و حالا به مرحله دوم رسیدهایم. بازیکنانم همیشه باور داشتند که میتوانیم مقابل یک تیم بزرگ نتیجه بگیریم. از نظر من انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است و به همین دلیل این نتیجه برای ما یک دستاورد محسوب میشود.
کیروش در پایان گفت: وقتی بازیکنان انگلیس به رختکن رفتند، متوجه شدند که راهی برای شکست دادن ما ندارند و از همان زمان ما شروع به کنترل جریان بازی کردیم. هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند ما میتوانستیم گل بزنیم و آنها هم همینطور، بنابراین تساوی نتیجهای عادلانه بود.
انتهای پیام/