کی‌روش: انگلیس راهی برای شکست دادن ما نداشت/ تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۰۴:۱۴:۲۷
| کد خبر: ۲۳۵۸۰۱۳
کی‌روش: انگلیس راهی برای شکست دادن ما نداشت/ تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی غنا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و تساوی مقابل انگلیس را دستاوردی مهم برای تیمش دانست.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی غنا، پس از تساوی بدون گل برابر انگلیس در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی  در ابتدای صحبت‌هایش گفت: به شیوه جنگیدن بازیکنانم در طول بازی افتخار می‌کنم. آنها به بهترین شکل به برنامه‌ای که برای مسابقه داشتیم پایبند بودند. در فوتبال گاهی باید دفاع کنید و ما هم این کار را انجام دادیم.

وی با اشاره به تفاوت سبک دو تیم گفت: نمی‌توانم وقتی آن‌ها راک‌اند‌رول بازی می‌کنند، سامبا بازی کنم. این ماهیت فوتبال است. هدف ما این بود که نیمه اول را به شکلی به پایان برسانیم که انگلیس سردرگم باشد و راه‌حلی برای باز کردن دفاع ما پیدا نکند.

سرمربی غنا درباره اهمیت این نتیجه اظهار داشت: اولین هدف ما صعود از مرحله گروهی است و حالا به مرحله دوم رسیده‌ایم. بازیکنانم همیشه باور داشتند که می‌توانیم مقابل یک تیم بزرگ نتیجه بگیریم. از نظر من انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است و به همین دلیل این نتیجه برای ما یک دستاورد محسوب می‌شود.

کی‌روش در پایان گفت: وقتی بازیکنان انگلیس به رختکن رفتند، متوجه شدند که راهی برای شکست دادن ما ندارند و از همان زمان ما شروع به کنترل جریان بازی کردیم. هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند ما می‌توانستیم گل بزنیم و آن‌ها هم همین‌طور، بنابراین تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر