سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار قزوین در مراسم عزاداری سوگواران تاسوعای حسینی شرکت کرد

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۸:۱۱
کد خبر: ۲۳۵۸۲۲۵
برنا- گروه استانها: محمدنوذری استاندار قزوین با حضور در موکب هیئت «ام‌البنین(س)» در مراسم عزاداری سوگواران حسینی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با تاسوعای حسینی، محمد نوذری استاندار قزوین با حضور در موکب هیئت «ام‌البنین(س)» واقع در جوار مسجد جامع قزوین، ضمن دیدار با خادمان اباعبدالله(ع)، در فرآیند توزیع چای و پذیرایی از عزاداران و سوگواران سیدالشهدا مشارکت کرد.

تاسوعای حسینی، روز تجلی وفاداری و ادب در محضر خورشید است.

شهادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، که درس ایثار و فداکاری را در تاریخ جاودانه کرد، بر تمامی پیروان راه حق تسلیت باد.

اهتزاز پرچم متبرک حرم حضرت ابوالفضل (ع) در حسینیه تاریخی آقا سید جمال با حضور استاندار قزوین

همچنین در آیینی معنوی و همزمان با روز تاسوعای حسینی، پرچم متبرک گنبد مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور محمد نوذری، استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی در حسینیه «آقا سید جمال» برافراشته شد.

این آیین که با استقبال پرشور سوگواران حسینی همراه بود، فضای حسینیه تاریخی آقا سید جمال را به عطر حرم علمدار کربلا معطر کرد و نمادی از ارادت عمیق مردم قزوین به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) در کانون‌های اصیل عزاداری این شهر به شمار می‌رود.

انتهای پیام

نظر شما