پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت هفته قوه قضائیه

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۷:۵۱:۴۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۸۹۱
پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت هفته قوه قضائیه
برنا- گروه استانها: محمد نوذری استاندار قزوین در پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس کل دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نوذری استاندار قزوین در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یارانش، از تلاش‌های مجموعه قضایی در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و استقرار قانون قدردانی کرد.

متن پیام استاندار قزوین به این شرح است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

هفته قوه قضائیه، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاش‌های خالصانه خدمتگزاران عرصه عدالت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یاران وفادارش است؛ بزرگ‌مردانی که با ایمان، اخلاص و فداکاری، در راه استقرار عدالت و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خویش را تقدیم کردند و نامی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشتند.

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشی تعیین‌کننده در حراست از ارزش‌های انقلاب، پاسداری از حقوق عمومی، برقراری عدالت، صیانت از امنیت اجتماعی و دفاع از حقوق مردم ایفا می‌کند. تلاش‌های شبانه‌روزی قضات و کارکنان این دستگاه در مسیر اجرای قانون، مبارزه با فساد، احقاق حق و گسترش عدالت، پشتوانه‌ای مهم برای اعتماد عمومی و استحکام نظام اسلامی به شمار می‌آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر، از خدمات ارزشمند و مسئولانه مجموعه دستگاه قضایی کشور، به ویژه رئیس کل محترم دادگستری، دادستان محترم و قضات و کارکنان شریف دادگستری استان قزوین قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون آنان را در تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر