سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۸:۱۸
کد خبر: ۲۳۵۸۲۹۹
برنا - گروه اقتصادی؛ وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.

محسن پاک‌نژاد و هیات همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گرد هم آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما