سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر خارجه بحرین: از تلاش های انجام شده برای توقف جنگ استقبال می کنیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۸:۴۷
کد خبر: ۲۳۵۸۳۲۶
برنا - گروه بین الملل: وزیر خارجه بحرین در نشست خبری با همتای آمریکایی از تلاش های منجر به توقف جنگ و تفاهمنامه میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش برنا و به نقل از الجزیره، عبداللطیف رشید الزیانی وزیر امور خارجه بحرین در نشست مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا گفت: ما از تلاش‌هایی که منجر به توقف خصومت‌ها و امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران شد، استقبال می‌کنیم. بارقه‌های امید پس از توافق ایران و آمریکا بر منطقه ظاهر شده است.

نشست سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در منامه بحرین آغاز شد.

وی افزود: ما از اعلام سلطان‌نشین عمان مبنی بر ایجاد یک کریدور موقت برای کشتی‌هایی که مایل به عبور از تنگه هستند، استقبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد که کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس مشتاقانه منتظر فصل جدیدی بر اساس احترام به حاکمیت و حفاظت از مسیر‌های دریایی هستند.

در انتها وی مدعی شد: از دست یابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری به عمل می‌آید و این منطقه را امن خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما